eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi i paypass. › Re: KK Citi i paypass.
  • Data: 2016-08-17 15:20:18
    Temat: Re: KK Citi i paypass.
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >
    > "Funkcję płatności zbliżeniowej dla Twojej karty możesz wyłączyć w
    > Citibank Online lub za pośrednictwem Citiphone."

    Zastosowałem się do rad Banku i po zalogowaniu napisałem do nich:

    "W dniu 16.08.2016 aktywowałem nową kartę xxxxxxxx
    przesłaną mi przez Bank w miejsce karty tracącej ważność. Na poprzedniej
    karcie miałem wyłączoną funkcję zbliżeniową. Proszę o wyłączenie funkcji
    płatności zbliżeniowej również na nowo aktywowanej karcie."

    Dostałem szybciutko ODPOWIEDŹ!!!! :) KURIOZUM !!!!!!

    "Szanowny Panie,
    Uprzejmie informuję, że w związku z brakiem możliwości weryfikacji oraz
    potwierdzenia dyspozycji, zmiana numeru telefonu nie
    może być zrealizowana.
    Jednocześnie informuję, że dyspozycja może zostać złożona w jednym z
    oddziałów Citi Handlowy lub przesłana w formie
    pisemnej. W przypadku formy pisemnej, proszę o przesłanie dyspozycji
    zawierającej poświadczenie Pana podpisu przez
    notariusza. Korespondencję należy kierować na następujący adres:
    Citi Handlowy
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.
    Regionalne Centrum Rozliczeń w Olsztynie
    Biuro Obsługi Rachunków Klientów Detalicznych
    Ul. Pstrowskiego 16
    10-602 Olsztyn
    W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu z Bankiem poprzez
    Serwis Bankowości Internetowej Citibank Online

    Z poważaniem,
    Exxxxxx xxxx
    Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
    Biuro Obsługi Rachunków Klientów Detalicznych
    Citi Handlowy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1