  • 1. Data: 2007-01-10 10:00:46
    Temat: KK Citi Visa czy Mastercard
    Od: "Marcin a.swistak" <a...@g...pl>

    Która lepsza?

    Macie jakies doświadczenia?

    Karta bedzie używana tylko w PL do płacenia w sklepach.

    Czy jest jakas różnica?

    Z góry dziekuje za odpowiedzi :)

  • 2. Data: 2007-01-10 10:01:51
    Temat: Re: KK Citi Visa czy Mastercard
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Marcin a.swistak wrote:
    > Karta bedzie używana tylko w PL do płacenia w sklepach.
    > Czy jest jakas różnica?

    Nie ma roznicy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-01-10 10:12:37
    Od: "Marcin a.swistak" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Nie ma roznicy.

    To mam jeszcze jedno pytanie ile się czeka na wydanie karty :)

    Od spisania wniosku z przedstawicielem banku.

    Pozdr,

  • 4. Data: 2007-01-10 10:14:42
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > To mam jeszcze jedno pytanie ile się czeka na wydanie karty :)
    >
    > Od spisania wniosku z przedstawicielem banku.
    >
    > Pozdr,

    a to ju zalezy od banku....

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2007-01-10 10:24:55
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marcin a.swistak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Karta bedzie używana tylko w PL do płacenia w sklepach.
    > Czy jest jakas różnica?
    MC jest rozliczane w euro, visa w $ - ale skoro transakcje tylko w PL to
    raczej nie ma znaczenia. Wiecej roznic nie widze. poza tym ze konkurs
    visy obejmowal dluzszy okres czasu niz konkurs MC:)
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-01-10 10:27:37
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu RobertS porozsypywal nastepujace haczki:
    > a to ju zalezy od banku....
    Ale temat chyba dotyczy Citi;)
    Pierwsza karte dostalem po tygodniu, po kolejnych 3 dniach doszla nowa
    karta, tym razem ze zdjeciem i podpisem.
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-01-10 10:52:50
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    > MC jest rozliczane w euro, visa w $ -

    Już nie.
    I jedno i drugie (jeśli CITI) w USD

    Pozdr

  • 8. Data: 2007-01-10 11:01:43
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ale temat chyba dotyczy Citi;)
    > Pierwsza karte dostalem po tygodniu, po kolejnych 3 dniach doszla nowa
    > karta, tym razem ze zdjeciem i podpisem.

    fakt, nie zauwazylem, ale Citi szybko karty przysyla...
    i w omawianym przypadku nie ma znaczenia czy Visa czy MC - na jedno wyjdzie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2007-01-10 11:10:30
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu jot.be porozsypywal nastepujace haczki:
    > Już nie.
    > I jedno i drugie (jeśli CITI) w USD
    Od kiedy? Jeszcze m-c temu MC byla rozliczana w euro - przynajmniej tak
    twierdzili panowie-przedstawiciele citi oraz citphone
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-01-10 11:15:03
    Od: "Marcin a.swistak" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jot.be <j...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Już nie.
    > I jedno i drugie (jeśli CITI) w USD
    >
    > Pozdr

    Głównie chodzi mi o autoryzacje czy lepiej Visa czy MC np. jak karta nie
    zadziała w POSie to można uzyskać autoryzacje z centrum kart telefonicznie
    (czy tskie cos istnieje) i cz\y działa to zarówno u Visy jak i u MC

    Pozdr,