  • 11. Data: 2007-01-10 11:17:07
    Temat: Re: KK Citi Visa czy Mastercard
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Marcin a.swistak wrote:
    > Głównie chodzi mi o autoryzacje czy lepiej Visa czy MC np. jak karta
    > nie zadziała w POSie to można uzyskać autoryzacje z centrum kart
    > telefonicznie (czy tskie cos istnieje) i cz\y działa to zarówno u
    > Visy jak i u MC

    W moim przypadku nie dzialalo to (autoryzacja telefoniczna przy nie
    dzialajacym poprawnie terminalu) nigdy (co prawda VISA Multi, a nie
    Citi).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2007-01-11 12:01:57
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:eo2idn$enc$2@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu jot.be porozsypywal nastepujace haczki:
    > Od kiedy?

    Wg maila który dostałem z Citi 12.09.2006 od maja 2006 roku...
    Być może coś się znowu zmieniło....

    Pozdr