  • 11. Data: 2004-05-13 09:46:16
    Temat: Re: KK BZWBK i PKOBP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>
    napisał w wiadomości news:c7vcna$ah7$1@pippin.warman.nask.pl...

    > Od całego zadłużenia w dniu rozliczenia, więc jeśli spłacisz przed dniem
    > rozliczenia to nie płacisz 0,06%.

    Nie bardzo wiem jak (przy normalnym uzytkowaniu KK) mozna w dniu rozliczenia
    splacic calosc zadluzenia. Przeciez w dniu rozliczenia splacasz zadluzenie z
    poprzedniego miesiaca (w calosci lub czesci) a pozostaje ci zadluzenie z
    biezacego miesiaca, na ktore nie masz jeszcze wyciagu.
    W kazdym razie rozumiem, ze ubezpieczenie placisz od zadluzenia pozostalego
    po splacie...(?)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2004-05-13 10:30:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> writes:

    > poprzedniego miesiaca (w calosci lub czesci) a pozostaje ci zadluzenie z
    > biezacego miesiaca, na ktore nie masz jeszcze wyciagu.

    Czy brak wyciagu stanowi jakas przeszkode przed splata?

    MJ

  • 13. Data: 2004-05-13 11:52:33
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > jak to się stało?
    >
    > janke

    Miałem złotą i powiedziałem, że zmieniam na zieloną. Wtedy sami zadzwonili i
    błagali co bym nie zmieniał, to dadzą za free.

    Ali

  • 14. Data: 2004-05-13 12:09:23
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Slawek

> [...]
    > poprzedniego miesiaca (w calosci lub czesci) a pozostaje ci zadluzenie z
    > biezacego miesiaca, na ktore nie masz jeszcze wyciagu.

    ale masz slipy. dodaj wartości ze slipów do wyciągu i spłać całość
    zadłużenia :)

    zbyszko janke

  • 15. Data: 2004-05-13 12:12:24
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Miałem złotą i powiedziałem, że zmieniam na zieloną. Wtedy sami
    zadzwonili i
    > błagali co bym nie zmieniał, to dadzą za free.

    rozumiem.
    czyli mnie nie dadzą, bo ja niżej z KK zejść nie mogę - srebrny MC w
    BZWBK, albo srebrna VC to chyba najniższy stopień kredytówek w BeZecie...

    a już sniłem o złotej karcie... za darmo ;)))

    zbyszko janke

  • 16. Data: 2004-05-15 10:59:10
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "sam_mo" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > usilowalem sklonic BZ do zaproponowania lepszych warunkow KK w drugim roku
    > uzytkowania ( czyli obnizenia oplaty za uzytkowanie). zarowno w oddziale
    jak i
    > centrali poinformowano mnie ze to niemozliwe. czy ktos ma inne
    doswiadczenia?

    W tej chwili jest promocja - 50% za wydanie KK. Może to jest jakieś
    rozwiązanie. Oddać starą - wziąć nową.

    Jaca