  • Data: 2004-02-07 20:09:34
    Temat: Re: KK BZWBK i
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ciekawe... Posługuję się KK BZ WBK, tak samo jak i moja żona, od kilku
    > lat. I nie przypominam sobie abym kiedykolwiek płacił ubezpieczenie, o
    którym
    > traktuje wątek. Za to przypominam sobie - bardzo wyraźnie - że na ostatnim
    > wniosku zaznaczałem, iż takie ubezpieczenie mnie nie interesuje...

    Co to znaczy na ostatnim wniosku?
    Ja tez mam karte w WBK z 3 lub 4 lata i po prostu mi ja wznawiaja
    bez zadnych wnioskow.

    No i kiedy zaznaczales info o tym, ze Cie to nie interesuje?
    "Twoje bezpieczenstwo" wymyslili niedawno wiec jak
    mogles sobie go nie zyczyc 3 lata temu?

    Z wyciagiem nic do chaty mi nie przyslali.
    Ani informacji o zamiarze wprowadzenia tego
    rewelacyjnego ubezpieczenia ani druku pozwalajacego go anulowac.

    > W poniedziałek wezmę do ręki druki z oddziału i zapytam dziewczyn... ale
    cała
    > ta sprawa pachnie mi fałszywą sensacją.

    Nie masz mozliwosci sprawdzenia operacji na karcie via net?
    To by od razu wyjasnilo sprawe.

    Stawiam 5 zl :) ze masz pobrana oplate za to ubezpieczenie.
    O ile miales jakies ujemne saldo na karcie - ale raczej innego na
    koncie karty sie nie spotyka :)

    Piotr Wójtowicz