  • Data: 2004-02-10 16:12:38
    Temat: Re: KK BZWBK i "Twoje Bezpieczeństwo" - pobiorą jeśli nie pobrali
    Od: "Andrzej Stopa" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Na odwrocie wyciagu (mam tylko 1 strone) wygenerowango 9 grudnia mam o
    > tym informacje. I nie maczkiem tylko wrecz przeciwnie - zajmuje 3/4
    > strony. Jest tam też napisane, że korzystanie z pakietu jest
    > dobrowolne i że począwszy od 2.01.2004 możesz dokonać rezygnacji
    > dzwoniąc pod numer...
    >
    > PG

    Używam podglądu w internecie, nie czytam więc w ogóle wyciągów papierowych
    (najwyżej pobieżnie przed wyrzuceniem), to strony odwrotnej nie widziałem
    ani razu. A więc sam sobie jestem winny, bo powinienem spodziewać się
    najgorszego, że wyskoczy z koperty.

    W systemie internetowym nie zająkneli sie złodzieje ani słowem

    AS