  • 1. Data: 2004-02-26 13:17:59
    Temat: KK BZ WBK - Harry Potter -
    Od: "Kirill" <K...@c...com>

    Dopiero doszedłem do siebie, po tym jak niedawno zadzwonił do mnie Szanowy
    Pan z WBK, gdzie mam złotą KK. Najeżyłem się, bo z tym bankiem kojarzy mi
    się co najgorsze (miłem tam konto).

    Zapytał się czemu zrezygnowałem - mówię - bo wznowienie zadrogie. Dostałem
    ją w promocji.
    Zaoferował, że jeśli ją sobie zostawię, to dożywotnio będę miał ją za FREE.
    Ofertę przyjąłem ...... i wykazałem sie refleksem, bo zapytałem, czy jeśli
    jest taki czarodziej, to nie może mi jej zamienić na złotego MC. W oddziale
    i na info-linii uperali się że trzeba przejść od nowa procedurę kredytową.
    POwiedział że NO-PROBLEM i właśnie to robi.

    Kir

  • 2. Data: 2004-02-26 13:28:32
    Temat: Re: KK BZ WBK - Harry Potter -
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kirill"
> [...]
    > i na info-linii uperali się że trzeba przejść od nowa procedurę kredytową.
    > POwiedział że NO-PROBLEM i właśnie to robi.

    nie uwierzę - jak przechodziłem ze złotej na niebieską to musiałem przebrnąć
    procedure od nowa, a na jesieni (juz pod nową ustawą) kazałem jej nie wznawiać i
    wystąpiłem o srebrnego MC - też zmienić się nie dało.
    A może na dodatek robi to wszystko "na telefon" :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-02-26 13:31:10
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kirill"
    FREE.

    ja tez, ja tez chce!!! (zaraz wypowiadam)
    zbyszko janke

  • 4. Data: 2004-02-26 13:36:47
    Od: "Kirill" <K...@c...com>

> [...]
    wznawiać i
    > wystąpiłem o srebrnego MC - też zmienić się nie dało.
    > A może na dodatek robi to wszystko "na telefon" :-)

    Ja uwierzę do końca jak dostanę (w maju). Na pewno napiszę wtedy.

    Kirr

  • 5. Data: 2004-02-26 13:42:18
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Ja uwierzę do końca jak dostanę (w maju). Na pewno napiszę wtedy.

    nie jestem pewnien, ale wydaje mi sie, ze wejscie "wyzej" lub nizej z
    podtypem karty (np. srebrna na zlota, czy w dol zlota na srebrna) wymaga
    jedynie wniosku w BZ.
    natomiast zmiana systemu (Vc na MC czy odwrotnie) jest traktowana jak
    staranie sie o nowa karte, czyli cala procedura od nowa,wnioski,
    zaswiadczenia itd.

    (podkreslam ponownie, ze tak mi sie wydaje, tak swita z regulaminu wydawania
    KK)

    zbyszko janke

  • 6. Data: 2004-03-17 13:24:33
    Od: "Kirill" <K...@c...com>

    > Ja uwierzę do końca jak dostanę (w maju). Na pewno napiszę wtedy.
    >
    > Kirr

    Dostałem nówkę, złotą MC i potwierdzenie, ze bedzie się za darmo odnawiać.
    Wszysko na gębę, kurierowi musiałem tylko oddać podpisany aneks. Super.

    Kirr

  • 7. Data: 2004-03-17 13:48:18
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kirill wrote:

    > Dostałem nówkę, złotą MC i potwierdzenie, ze bedzie się za darmo
    > odnawiać. Wszysko na gębę, kurierowi musiałem tylko oddać podpisany
    > aneks. Super.

    ale ci sie udalo - swojego MC tez chyba nie odnowię :-)
    tylko uważaj - masz włączone ubezpieczenie od tego że jak stracisz pracę lub
    życie to rodzina twojego zadłużenia nie będzie musiała spłacać. Piszą:
    "Po wykorzystaniu okresu bezpłatnej ochrony, co miesiąc naliczana jest niewielka
    opłata: 0,36 procent salda zadłużenia. Naliczenie następuje 28-go dnia miesiąca,
    na poczet miesiąca następnego. Gdy nie ma zadłużenia - składka wynosi 0,00 zł!"

    zadzwoń do nich że nie chcesz dodatkowego ubezpieczenia bo ono jest włączone
    standardowo i będą cię kasować co miesiąc
    *** blad ***