  • 1. Data: 2004-02-26 14:05:23
    Temat: fundusze w inteligo
    Od: "querk" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam. Chce założyć sobie konto w PKO Inteligo - dla funduszy
    inwestycyjnych... Może ktoś mi powiedzieć jakie tam są opłaty - np. przy
    zakupie jednostki za 100 zł ile zapłace za zakup tej jednostki i ile za jej
    ew. odsprzedanie???? Z poziomu konta inteligo to obowiązuje też jakaś
    dodatkowa opłata za przelew przy zakupie tej jednostki??? Gdzie można znaleść
    jakąś tabelke z aktualnymi wartościami/zmianami % wartości tych funduszy - bo
    mBank to widziałem że ma to na swoich stronach.... Zależy mi na koncie
    Inteligo - wiem ze w mBanku taniej to wychodzi - ale musi być albo Inteligo
    albo Lukas - z czego wole PKO... Może ktoś wie coś na ten temat???

  • 2. Data: 2004-02-26 14:23:17
    Temat: Re: fundusze w inteligo
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "querk" <t...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > zakupie jednostki za 100 zł ile zapłace za zakup tej jednostki i ile za jej

    Zdradzę Ci Tajny URL:

    http://www.inteligo.pl/InfoSite/oferta_dla_ciebie_in
    westycje.htm

    http://www.pko-cs.pl/cgi-bin/index.pl?id=notowania

  • 3. Data: 2004-02-26 14:59:38
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "querk" <t...@N...gazeta.pl> napisał:
    > Witam. Chce założyć sobie konto w PKO Inteligo - dla funduszy
    > inwestycyjnych... Może ktoś mi powiedzieć jakie tam są opłaty

    Oj są - i to nie byle jakie prowizje ;-)) Mówiąc krótko: nie warto.