  • 11. Data: 2003-03-19 09:09:10
    Temat: Re: KB24
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Czas ten mozna sobie ustawić w opcjach (chyba do 10 minut) Tensor1.

    Wiem. Tylko dlaczego jest on opisywany jako czas nieaktywności,
    chociaż w praktyce aktywność użytkownika jest ignorowana?

  • 12. Data: 2003-03-19 09:15:49
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Z tą prędkością w pełni się zgadzam. Niedawno chwalili się, że mają prawie 40
    > tysiecy użytkowników po 11 miesiącach działania. A co będzie jak ta liczba się
    > istotnie zwiększy. Ciekawe jest to, czy jest to wina profile, czy systemu KB24,
    > czy też ich serwerów. Tensor1.
    ich dawny informatyk pracujacy dla pko twierdzi ze profile
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 13. Data: 2003-03-19 09:52:13
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    [...]

    > Tych kombinacji jest L^3, gdzie L - liczba znaków. Biorąć litery angielskie i
    > wszystkie cyfry L=34, co daje ponad 30 tysięcy możliwości. Jednocześnie po
    > wprowadzeniu trzech fałszywych kombinacji system się blokuje. Oczywiście
    > zakładam, że nie ukradziono Ci karty KB. Dodatkowo trzeba jeszcze wprowadzić
    > numer z karty oraz kod. Pozdrowienia Tensor1
    Tensor nie obraź sie ale powiedziałeś głupotę w tej chwili.
    Wystarczy znać _TRZY_ hasła
    1 - identyfikator
    2 - hasło do zalogowania się
    3 - 6 cyfrowe hasło z KB karty (nie trzeba jej kraść wystarczy podejrzeć)
    To twoim zdaniem są wystarczające zabezpieczenia ????? Jeśli ktoś
    chciałby trzymać tam swoją pensję ?
    KJ

    > PS Nie znając tych sześciu znaków z karty, rosnąca kolejność w niczym nie
    > pomaga.

    Ale te znaki stosunkowo łatwo zdobyć.
    KJ

  • 14. Data: 2003-03-19 17:25:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał

    KB24,

    > ich dawny informatyk pracujacy dla pko twierdzi ze profile

    A w inteligo jakos dziala ten system dobrze ?

  • 15. Data: 2003-03-19 19:22:10
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > 3 - 6 cyfrowe hasło z KB karty (nie trzeba jej kraść wystarczy podejrzeć)
    > To twoim zdaniem są wystarczające zabezpieczenia ?????  Jeśli ktoś

    Oczywiście, jeżeli ktoś podejrzy to masz rację. Ja odpowiadałem na teoretyczne
    pytanie ile jest możliwości. Pozdrowienia Tensor1
    PS. Trzeba trzymać kartę KB i PIN w różnych miejscach.

  • 16. Data: 2003-03-20 12:02:57
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Witek napisał(a):

    > A w inteligo jakos dziala ten system dobrze ?
    ups, moja pomylka :(
    pomylil mi sie kb z bphpbk

    odkecajac, z systemem profile:
    - inteligo dziala ok