  • 1. Data: 2003-03-18 13:32:54
    Temat: [Darłowo] - Dziura bankomatowa
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Jest soboe miasteczko nadmorskie - Darłowo.
    Okolo 18 tys mieszkancow poza sezonem, w sezonie 10x tyle. Oto pełna liczba
    bankomatów:

    1. PKO BP - 1szt
    2. SGB - 1 szt. (siec wlasna banku Społdzielczego)

    Koniec.

    Ani widu Euronetu. A jakbym Wam, grupowicze, opisal co się dzieje w wakacje
    przy tych bankomatach, to pojecie 'sceny dantejskie' jest eufemizmem. A
    wiadomo, że bankomat moze miec awarię.... NIc, tylko przyjechac na wakacje
    do Darlowa bez gotowki, a tylko z kartą ....:((

    Iluz mam znajomych, ktorzy nie maja wyboru przy zakladaniu kont w e-bankach,
    bo wybór bankomatów jest żaden.....
    "Po co mi konto w mBanku, Lukasie, Multi czy innym, jak kaski w całym
    miescie nie wyplace gratis?" - to ich sluszna reakcja.

    Czy wołanie o bankomat Euronetu ma jakis sens?

    Seb

  • 2. Data: 2003-03-18 15:30:09
    Temat: Re: [Darłowo] - Dziura bankomatowa
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czy wołanie o bankomat Euronetu ma jakis sens?

    Sens ma ale wh userow Euronet rozmieszcza bankomaty bez sensu ;) BTW czy
    latem bankomaty Euronetu nie sa na "goscinnych wystepach" w miejscowosciach
    turystycznych?

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-03-18 15:35:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Seb"
    > Czy wołanie o bankomat Euronetu ma jakis sens?

    oczywiście, że ma sens - Euronet lubi stacje bezynowe wiec moze trzeba im
    ten pomysl podsunąć
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-03-18 16:01:25
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Sens ma ale wh userow Euronet rozmieszcza bankomaty bez sensu ;) BTW czy
    > latem bankomaty Euronetu nie sa na "goscinnych wystepach" w
    miejscowosciach
    > turystycznych?

    To prawda, ale do nas jakoś nie dotarły. Widziałem takie (chyba) w Mielnie.
    No, gdyby TAM nie było latem bankomatu to juz calkiem....

    Seb

  • 5. Data: 2003-03-18 16:02:41
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > oczywiście, że ma sens - Euronet lubi stacje bezynowe wiec moze trzeba im
    > ten pomysl podsunąć

    A gdzie ten pomysl podsuwac technicznie? Tu na grupie tylko, czy gdzie
    konkretniej uderzyc?
    Bo rzeczywiscie duza stacja Orlenu nie ma tu bankomatu, na pewno by sie im
    przydalo :))

    S.

  • 6. Data: 2003-03-18 16:09:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Bo rzeczywiscie duza stacja Orlenu nie ma tu bankomatu, na pewno by sie im
    > przydalo :))

    A ktos widzial kiedys bankomat na Orlenie - mi sie to jeszcze nie zdazylo
    :-/ juz predzej jakies BP, Statoil.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-03-18 16:19:56
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > A ktos widzial kiedys bankomat na Orlenie - mi sie to jeszcze nie zdazylo
    > :-/ juz predzej jakies BP, Statoil.

    No to trace nadzieje.... W Koszalinie (40 km stad) byl na BP, to i tam
    zabrali...

    S.

  • 8. Data: 2003-03-18 16:29:52
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Seb" <n...@a...pl> wrote in message
    > miejscowosciach
    >
    > To prawda, ale do nas jakoœ nie dotarły. Widziałem takie (chyba) w
    Mielnie.
    > No, gdyby TAM nie było latem bankomatu to juz calkiem....

    W Mielnie nie było Euronetu. Skoro jest i w Darłowie i w Milnie bankomat PKO
    BP to chyba nie ma dużego problemu. Od tego jest konto Inteligo :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 9. Data: 2003-03-18 16:50:40
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Mielnie.
    >
    > W Mielnie nie było Euronetu.

    No wlasnie. Dlatego zaznaczylem 'chyba', bo nie korzystalem, bylem
    przejazdem tylko i nie zwrocilem uwagi.

    > Skoro jest i w Darłowie i w Milnie bankomat PKO
    > BP to chyba nie ma dużego problemu. Od tego jest konto Inteligo :-)))

    No tak. Inteligo mam, nie narzekam. Ale dobrze byłoby mieć alternatywe :))

    Poza tym chce podkreslic istotna sprawe - o pomste wola nie tylko brak
    Euronetu konkretnie, ale ILOSC tych bankomatow !
    Od polowy czerwca do polowy wrzesnia kolejka przy tym PKO BP osiaga do
    kilkunastu metrow! Zalosny widok, a turysci klna, na czym swiat stoi!

    S.

  • 10. Data: 2003-03-18 17:09:01
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Seb wrote:

    > No to trace nadzieje.... W Koszalinie (40 km stad) byl na BP, to i
    > tam zabrali...

    W ogóle z BP poznikały bankomaty - chociażby Euronet na stacji
    koło hotelu Wrocław (w tymże mieście)... Co prawda blisko jest
    inny Euronet (sklep Epi), ale zdaje się, że w nocy nie jest on
    dostępny i w tym przypadku żadnego bliskiego bankomatu tej sieci
    już nie ma...

    Pozdrawiam,
    Przemo