    From: sorden <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jutro weryfikacja prognoz :)
    Date: Thu, 29 Oct 2009 21:31:41 +0100

    Dieter wrote:

    > A tutaj zebralem smialkow z kolejnej edycji z 11.10.09:
    >
    > a.. Gonzo - Na caly rok?
    > 1 Stycznia - Long
    > 26 Kwietnia - Short
    >

    > b.. DJ - Na najbliższy rok nie potrafię, ale patrząc na średnie
    > spółki,
    > to w 9-10
    > tygodni 2800 dla mWIG40 jeśli wybijemy się nad ~2350 w ciągu dwóch
    > najbliższych tygodni.
    >

    > c.. Templariusz - czekają nas 2-3 tygodnie dużych wzrostów
    >

    > d.. Skippy - Co to zmieni że powiem że w grudniu bedzie 2600 i trafie?
    > Takie prognozy są niegrywalne.

> [...]

    Ja wlasnie przeczytalem dzisiejsze typy S. Debowskiego:

    http://www.globtrex.com/Analizy/Analizy+Rynkowe/703-
    Dolar+ostatnie+dno+w+
    grudniu+potem+silne+odbicie+Uwaga+na+zloto

    "Od kilku dni trwa przecena na eurodolarze. Na razie spadki maja zasięg
    prawie 4 figury. Sądzę, że zakończenie trendu wzrostowego może nastąpić w
    grudniu. Target szacuje na 1.52-1.53 USD. Następnie przez kilka miesięcy
    powinniśmy zobaczyć silne spadki.
    Uważam, że należy brać pod uwagę większą przecenę eurodolara niż tylko w
    rejon 1.39-1.42 USD. Całkiem realny jest scenariusz powrotu do minimów z
    2008 roku.
    Tak silne spadki eurodolara miałyby ogromny wpływ na rynki akcji - duże
    spadki na giełdach w USA i na GPW w Warszawie, dodatkowo wzmocnione przez
    osłabienie złotego."

    --
    in