  • Data: 2002-06-27 15:17:25
    Temat: Re: Jeszcze zdolności kredytowej :-(
    Od: "Baton" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:aff5vs$875$1@news.tpi.pl...
    > za
    > Jesteś pewien ?

    Nie, a Ty ze nie? Przeciez banki robia wszystko aby jak najwiecej zarobic
    przy minimalnym ryzyku i to one musza odpowiednio dostosowywac to ryzyko.
    Tam gdzie gospodarka kwitnie, brak bezrobocia, wysoki PKB tam i banki
    rozdaja karty, kredyty, itp. na prawo i lewo (sprawdz jak latwo o kredyt np.
    w USA). Jesli spoleczenstwo ubozeje, firmy padaja, banki musza zaostrzac
    swoja polityke, bo by same zbankrutwaly (przyklad pierwszy z brzegu: ile
    banki umoczyly na Stoczni Gdanskiej). Mnie sie to nie podoba, sam jestem
    studentem z kategoria A, i niewysokimi oficjalnymi dochodami, sam walcze o
    kazdy produkt bankowy i tez traktuja mnie jako potencjalnego zlodzieja, ale
    ja staram sie to zrozumiec... ale nadal twierdze ze nie ma to jak dyrektor
    oddzialu banku w rodzinie ;-)

    Pozdrawiam

    Baton