  • 1. Data: 2023-08-02 13:08:37
    Temat: Re: Jesteśmy liderem ;)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-02 o 09:58, Eneuel pisze:
    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/inflacja-s
    pada-w-unii-du
    > zo-szybciej-niz-w-polsce-jestesmy-liderem/wjp7lt3

    Te mundry rencista ;-)

    To średnia UE też leży przy ukraińskiej granicy?

  • 2. Data: 2023-08-06 22:22:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 2 Aug 2023 13:08:37 +0200, w <uaddaj$b8b$1$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    pada-w-unii-duzo-szybciej-niz-w-polsce-jestesmy-lide
    rem/wjp7lt3

    > Te mundry rencista ;-)
    > To średnia UE też leży przy ukraińskiej granicy?

    Skąd, Estonia, Łotwa i Litwa (inflacja ok. 6-7%) leżą przy granicy boliwijskiej
    :D

    (zawsze twierdziłem, że konfederusków należy przymusowo reedukować z materiału
    wczesnoszkolnego)

  • 3. Data: 2023-08-07 09:43:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-06 o 22:22, r...@k...pl pisze:
    > Skąd, Estonia, Łotwa i Litwa

    Łał.. -)

    Czyli już można stosować rozwiązania małych marginalnych krajów w tak
    dużym molochu jak Polska? Można robić porównania.

  • 4. Data: 2023-08-07 16:41:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    _Master_ <...@...pl> writes:

    > Czyli już można stosować rozwiązania małych marginalnych krajów w tak
    > dużym molochu jak Polska? Można robić porównania.

    Marginalne kraje?
    Duży moloch jak Polska?
    ROTFL.

    Swoją drogą, dlaczego większy kraj miałby mieć większą inflację to nie
    mam pojęcia. Odwrotnie, tak - dużemu łatwiej wiele rzeczy zamortyzować.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 5. Data: 2023-08-07 16:59:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Aug 2023 16:41:22 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Marginalne kraje?
    > Duży moloch jak Polska?
    > ROTFL.

    Polska jak na kraj jest ... srednia. Jest sporo mniejszych, chocby 3
    wymienione.

    > Swoją drogą, dlaczego większy kraj miałby mieć większą inflację to nie
    > mam pojęcia. Odwrotnie, tak - dużemu łatwiej wiele rzeczy zamortyzować.

    No i gospodarka powinna być duza, w miare stabilna ... ale sama
    wielkosc nie wystarczy ...

    J.