  • 1. Data: 2023-08-02 10:20:08
    Temat: Re: Jesteśmy liderem ;)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Aug 2023 09:58:01 +0200 (GMT+02:00), Eneuel napisał(a):

    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/inflacja-s
    pada-w-unii-du
    > zo-szybciej-niz-w-polsce-jestesmy-liderem/wjp7lt3

    Miał być Budapeszt w Warszawie, a tam w czerwcu mieli 20.1%, więc jeszcze
    sporo nam brakuje.
    Z drugiej strony, u nas już było ponad 18%, co dowodzi, że modlitwa
    przynosi efekty, bo innych działań w walce z inflacją Glapiński nie
    podejmuje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2023-08-02 11:35:20
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 2 sie 2023 o 10:20, Olin pisze:

> [...]

    > Z drugiej strony, u nas już było ponad 18%, co dowodzi, że modlitwa
    > przynosi efekty, bo innych działań w walce z inflacją Glapiński nie

    Ponoć sama modlitwa nie wystarcza (wg nauk Kościoła potrzebna jest także
    praca: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ora_et_labora) tedy Obajtek obniżył
    paliwowy haracz (paliwo jest zazwyczaj inflacjogenne) w ramach tej pracy
    a MON obniża zbrojeniowe wydatki przesuwaniem ;) białoruskich śmigłowców
    poza granice NATO...

    Trochę późno panie pośle Terlecki -- dziś Białoruś jest zajęta przez
    Jewgienija Prigożyna... Należało wesprzeć SHCichanouską wcześniej...
    Jewgienij Primakow zaczyna teorią/modlitwą, Jewgienij Prigożyn pracą
    całość doprawia... ;)

    FR szykuje się na Północ? -- na Arktykę?... Rosjanom brakuje lądowych
    armii? To nie świeżynki z łapanki pojechały w sekendrzucie na ukraińską
    ziemię, lecz ponadstrategiczna ;) rezerwa szykowana na Wschód?...

    Wg mnie Linia Surowikina miała paść poprzedniej nocy -- tak też ponoć
    jest, to znaczy od ~doby ta linia jest przerwana. Ponoć kolejne linie
    umocnień FR są słabe, coby nie napisać -- iluzoryczne... Tokmak coraz
    bliżej?... Następnie: Melitopol; niszczenie mostów; topienie obu flot
    (wojskowej i cywilnej) obu (Azowskiego i Czarnego) mórz i permanentne
    wyniszczanie lotnisk?...

    Trochę jestem niewyspanay...

    Hamerykanie modlą się -- i pracują!!!
    Oportunistycznym Węgrom zaciskają sznur na gardle -- Szwecja jest
    ważnym elementem nie tylko naszych stron, ale też północnych...
    Szwecja, Białoruś, Królewiec i Karelia...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'