  • 31. Data: 2009-03-18 13:37:37
    Temat: Re: Jest szansa, że recesja w USA zakończy się w 2009r.
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gpqsi4$p18
    > Chcesz powiedzieć, że wiesz lepiej od szefa FED co będzie się działo w
    > gospodarce amerykańskiej w 2010r?

    Chcesz powiedzieć, że ktokolwiek wie co się będzie działo w 2010???

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 32. Data: 2009-03-18 17:26:07
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chcesz powiedzieć, że ktokolwiek wie co się będzie działo w 2010???

    Chcesz powiedzieć, że ktokolwiek wie lepiej od Fed co będzie się
    dzialo w gosp. w 2010?

  • 33. Data: 2009-03-18 17:26:50
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Pierdolisz jak zwykle.
    > Gdzie napisałem, że uważam się za większy autorytet?
    >
    > Zacytuję Ciebie:
    > "trudno jednak sądzić, że szef FED wystawiałby na szwank swój autorytet i
    > reputację gdyby recesja miała jeszcze potrwać kilka lat"
    > Otóż on już wystawił na szwank swój "autorytet i reputację", pierdząc w
    > kółko o tym, że żadnej recesji nie będzie.
    > To tyle w tym temacie.
    > Licz się ze słowami, chłopski filozofie.
    > Takie teksty to możesz sobie posuwać z kumplami przy piwie.
    > Chcesz powiedzieć, że wiesz lepiej od szefa FED co będzie się działo w

    Tego również nie powiedziałem, yntelygencie.
    Naucz się czytać ze zrozumieniem.
    Albo znajdź sobie autorytety, które to potrafią.

  • 34. Data: 2009-03-18 17:32:29
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > To słowa Bena Bernanke. Czy jest to tylko zaklinanie rzeczywistości czy realna
    > ocena stanu sektora finansowego i gospodarki USA?
    > To się okaże, trudno jednak sądzić, że szef FED wystawiałby na szwank swój
    > autorytet i reputację gdyby recesja miała jeszcze potrwać kilka lat.
    > W ocenie szefa FED czynnikiem, który uratował świat przed finansową katastrofą
    > i ogromnym kryzysem na długie lata była interwencja banków centralnych.
    > Gdyby miało się to potwierdzić to straszenie gigantycznym kryzysem na miarę
    > tego z lat 30-tych XX wieku okazałoby się tylko medialnym szumem.

    ben wielki zbawca hahahahaha obiecuje hahahaha a ciemnota lgnie do niego jak
    do gówna w 2010 dopiero się znacznie prawdziwy kryzys :)

  • 35. Data: 2009-03-18 18:54:10
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    " XXL"

    > Licz się ze słowami, chłopski filozofie.
    > Takie teksty to możesz sobie posuwać z kumplami przy piwie.
    > Chcesz powiedzieć, że wiesz lepiej od szefa FED co będzie się działo w
    > gospodarce amerykańskiej w 2010r?

    A ty dalej pieprzysz trzy po trzy jak chlopski filozof.
    Twoje bozyszcze, poprzedni szef FED zapewnial ze biedzie nieustanny rozwoj.
    Potem ze lzami w Senacie przepraszal, ze .......sie pomylil!
    Tak wiec te twoje durnowate podpieranie sie gownowartymi autorytetami
    powoduja, ze sie jedynie osmieszyles do imentu.
    Najlepiej dla ciebie bedzie jesli znikniesz z tej grupy i skonczysz z tym
    wypisywaniem pierdoł.

    Pester

  • 36. Data: 2009-03-18 19:51:48
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Pester <p...@o...pl> napisał(a):

    Najlepiej dla ciebie bedzie jesli znikniesz z tej grupy i skonczysz z tym
    wypisywaniem pierdoł.

    Pester
    Dwóch największych nieuków i ciemniaków na grupie to ty i Endriu.

  • 37. Data: 2009-03-18 22:37:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>
    napisał w wiadomości news:gprbcd$21v$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Chcesz powiedzieć, że ktokolwiek wie lepiej od Fed co będzie się
    > dzialo w gosp. w 2010?

    Chcę powiedzieć, że NIKT nie zna przyszłości. Największe banki inwestycyjne
    poległy. FED pompuje puste pieniądze nakręcając inflację. Gdzie jest raport
    FED na temat wpływu planu Paulsona i ratowania firm na przyszłą inflację?
    Jaką inflację zakłada FED i jak to obliczył?
    Przecież, jak się nie uda, to nic im się nie stanie. Najwyżej stracą
    stanowiska i będą żyli bogato na emeryturze, bo są milionerami.
    A jak wybuchnie wojna to co wtedy?

  • 38. Data: 2009-03-18 23:14:38
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > Gdzie jest raport FED na temat wpływu planu Paulsona i ratowania firm na
    > przyszłą inflację? Jaką inflację zakłada FED i jak to obliczył?

    Jeśli masz racje to najmocniejsza waluta bedzie zloty.
    20 lat prosperity w RP!

    > Przecież, jak się nie uda, to nic im się nie stanie. Najwyżej stracą
    > stanowiska i będą żyli bogato na emeryturze, bo są milionerami.
    > A jak wybuchnie wojna to co wtedy?

    Wojna? O co? Po co?
    No bez przesady. Co wy z ta wojna. Wojna jest po coś. Nikt nie
    robi wojny ot tak sobie.

  • 39. Data: 2009-03-18 23:20:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    napisał w wiadomości
    > Jeśli masz racje to najmocniejsza waluta bedzie zloty.
    > 20 lat prosperity w RP!

    Teoretycznie mamy szansę się umocnić, ale nie sądzę. Tusk za wszelką cenę
    chce Euro. Wejdzie na klęczkach do ERM2 nawet po kursie 7 zł za euro. On po
    prostu nie ma innego pomysłu na rządzenie!

    > Wojna? O co? Po co?
    > No bez przesady. Co wy z ta wojna. Wojna jest po coś. Nikt nie
    > robi wojny ot tak sobie.

    Iran i Chiny. Jest o co.

  • 40. Data: 2009-03-19 06:47:14
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    > Iran i Chiny. Jest o co.

    Znasz kogoś kto będzie umierał za Gdańsk? pardon Pekin