  • 1. Data: 2009-03-17 08:32:54
    Temat: Prognoza cen złota.
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    Według www.investors.pl przewidywane ceny złota to:

    1400 USD/oz - w ciągu 12 miesięcy
    2000 USD/oz - w 2012 roku

    Co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2009-03-17 08:53:35
    Temat: Re: Prognoza cen złota.
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    Łukasz pisze:
    > Według www.investors.pl przewidywane ceny złota to:
    >
    > 1400 USD/oz - w ciągu 12 miesięcy
    > 2000 USD/oz - w 2012 roku
    >
    > Co o tym sądzicie?

    czas jest tutaj nieprzewidywalny. błaźni się każdy podający cenę złota w
    czasie. jak nagle się okaże, że zbyt dużo dolarów oznacza, iż jest on
    zbyt drogi i masa się rzuci na złoto, to i 2000$ w tym roku zobaczysz.

  • 3. Data: 2009-03-17 08:55:54
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    Łukasz pisze:
> [...]
    > 2000 USD/oz - w 2012 roku
    >
    > Co o tym sądzicie?

    czas jest tutaj nieprzewidywalny. błaźni się każdy podający cenę złota w
    czasie. jak nagle się okaże, że inflacja szybko przyspiesza, bo zbyt
    dużo dolarów w obrocie oznacza, iż jest on zbyt drogi i masa się rzuci
    na złoto, to i 2000$ w tym roku zobaczysz.

  • 4. Data: 2009-03-17 09:23:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    Doradca wrote:

> [...]
    > dużo dolarów w obrocie oznacza, iż jest on zbyt drogi i masa się rzuci
    > na złoto, to i 2000$ w tym roku zobaczysz.

    cena zlota/srebra papierowego, tzn instrumentow finansowych wymienianych
    na gieldzie a cena zlota/ srebra fizycznego do odbioru
    i zmagazynowania poza chciwa lapa fiskusa,
    to nie te same rzeczy. Nadymanie gospodarek Zachodu trylionami dolarow
    w chwili obecnej musi, moim zdaniem, doprowadzic
    do wypadku przy pracy: balon peknie i powietrze ucieknie. Czyli
    gospodarki nagle oklapna a galopujaca inflacja usunie nadmiar
    pieniadza z rynku. Wtedy was zdziwi cena kruszcow a i uranu, miedzi rowniez.

    fatso

  • 5. Data: 2009-03-17 10:22:22
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

> [...]
    > nagle oklapna a galopujaca inflacja usunie nadmiar
    > pieniadza z rynku. Wtedy was zdziwi cena kruszcow a i uranu, miedzi

    To wydaje się tak oczywiste, że aż za bardzo ;) i wszyscy czekają co się
    stanie ;) choć doskonale zdają sobie sprawę co się powinno stać.

    Co się tyczy złota papierowego vs fizycznego, dla dużych instytucji, bardzo
    zamożnych rodzin to może mieć znaczenie, dla przeciętnego człowieka nie ma
    żadnego. Jeśli papierowe złoto będzie niewypłacalne to marny nasz los, a
    sztabka złota niewiele pomoże, bedzie co najwyżej można sobie ja roztopić i
    wlać gardła tak jak to zrobiono pewnemu władcy, który bardzo pragnął złota
    aż go nim napojono.

  • 6. Data: 2009-03-17 12:49:40
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Investorsi siedzą na długich i zaklinają rzeczywistość - takie mam wrażenie
    po czytaniu podobnych wypocin.
    Ich fundamentalne podejście do tematu "inwestowania" wyszło bokiem klientom
    sztandarowego produktu.
    Teraz pewnie w podobny sposób, bardzo fundamentalnie, ugryzą glebę w
    następnym fundzie.
    Chyba w ich ocenie ciemny klient zniesie wszystko, byle ulotki ładne były.
    Pożyjemy, zobaczymy.

    DJ

  • 7. Data: 2009-03-17 14:22:49
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "fatso"

> [...]
    > nagle oklapna a galopujaca inflacja usunie nadmiar
    > pieniadza z rynku. Wtedy was zdziwi cena kruszcow a i uranu, miedzi

    Tak moze byc. To trafna prognoza.

    Pester

  • 8. Data: 2009-03-17 15:26:34
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > 1400 USD/oz - w ciągu 12 miesięcy
    > 2000 USD/oz - w 2012 roku
    >
    > Co o tym sądzicie?

    Sądzimy, że to całkiem prawdopodobne.
    Z tym, że najpiierw bedzie trzepanie ulicy która naganiana byłą na złoto po
    3500zł/uncje.
    Teraz mamy 3200. Jak spadnie do 2500-2700 mozna zaczac kupować.

    Arch

  • 9. Data: 2009-03-17 17:32:12
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

> [...]
    > gospodarki nagle oklapna a galopujaca inflacja usunie nadmiar
    > pieniadza z rynku. Wtedy was zdziwi cena kruszcow a i uranu, miedzi

    mówiąc krótko

    jebać akcje

    za2 lata w wig20 nie bedzie połowy składu tego gówna

    zarabiac na pochodnych i fx

    zyski tezauryzować w GOLDZIE

    ludzie kupujcie GOLD

    naprawde warto !

    pieniadz papierowy kończy się

    nadchodzi armagedon

    trader64

  • 10. Data: 2009-03-17 18:14:19
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 17-03-2009 o 18:32:12 charlie.delta <c...@o...pl> napisał(a):

    > ludzie kupujcie GOLD
    >
    > naprawde warto !

    balon to usa ale i tak bym go nie bagatelizował.
    a na złoto to można sie zesrać.
    http://stooq.pl/q/?s=xaupln&c=5m&t=l&a=ln&b=0

    --
    Pozdrawiam,