  • 1. Data: 2009-03-16 23:21:23
    Temat: USD gora czy dol
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    hej

    jakie typy na dolca? w jakiej jednostce czasu?

    pzdr

  • 2. Data: 2009-03-16 23:28:31
    Temat: Re: USD gora czy dol
    Od: sorden <s...@w...pl>

    basti78 wrote:

    > jakie typy na dolca? w jakiej jednostce czasu?

    Jeszcze w tym miesiacu powinien zaczac sie umacniac. Wystarczy jakies
    mocniejsze info o kolejnym upadajacym banku.

    --
    in

  • 3. Data: 2009-03-16 23:30:43
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Analizuj wykres i cykle. Olej domysly i makro.

    D.

  • 4. Data: 2009-03-16 23:56:42
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Dieter wrote:

    > Analizuj wykres i cykle. Olej domysly i makro.

    No w tym jestem jeszcze cienki, wiec staram sie kombinowac "na logike" :)
    A co mowia kreski i ksiezyc ?

    --
    in

  • 5. Data: 2009-03-17 01:12:19
    Od: sorden <s...@w...pl>

    usdpln - moje kreski

    http://img27.imageshack.us/img27/7636/usdplnkreski.j
    pg

    mnie to jakos tak wyglada. jeszcze troche w dol, a potem duzy up.

    --
    in

  • 6. Data: 2009-03-17 17:50:32
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 17-03-2009 o 00:21:23 basti78 <b...@o...pl> napisał(a):

    > hej
    >
    > jakie typy na dolca? w jakiej jednostce czasu?

    http://waluty.wp.pl/kat,50012,wid,10948586,wiadomosc
    .html?P%5Bpage%5D=2

    Mysle ze zanim dojdzie do oslabienia zobaczymy jeszcze jeden atak.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.