  • Data: 2019-11-12 22:32:56
    Temat: Re: Jeśli nie mBank to co?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dalej santander - konto darmowe, karta - do wyboru visa lub mc - przy 5 pyk/mc,
    bankomaty - w sumie nie wiem, bo debetówki nie mam.

    Ja debetówkę mam, bezpłatną bezwarunkowo - przeniesiona IQ z
    Volkswagenbanku. Ale bez niej też bym się obył, z bankomatu wypłaciłem
    czekiem z aplikacji Santander w smartfonie. :)
    Płacę kredytową 1-2-3, jeszcze raz dziękuję za cynk. :)
    Chociaż przez tę kartę wczoraj wydałem prawie całą rentę, z okazji
    chińskiego dnia singla. Kuźwa... A miałem się opanować. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl