  • Data: 2020-01-26 18:25:24
    Temat: Re: Jeśli nie mBank to co?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem do tej pory konto w NBanku.
    Dziś długa przerwa techniczna z powodu której teraz mam problemy a
    ratami PayU Allegro.
    A po przerwie - bardzo popsuli stronę, nic się nie da robić.
    Co zamiast MBanku?
    Powinna być możliwość bezpłatnych lub tanich przelewów błyskawicznych,
    być obsługiwany przez PayU oraz, co bardzo ważne, autentykacja jak w
    MBanku czyli kod dostępu, a nie jak w Alior TMObile czy NEst Bank, seria
    podchwytliwych pytań:
    - jaki telefon (mam kilka, któ(C)y akurat do banku?)
    - jakie konto e-mail (mam kilka)
    - czy mam kredyt w tym i w tym, czy mam kartę aktywną debetową,
    kredytową itp