  • Data: 2020-07-01 16:41:35
    Temat: Re: Jebać dyrektywę unijną PSD2
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > I milka i Twoja.
    Ekhem. Aż wszedłem na czat:
    (Ja) Dzień dobry, Kamil Jońca z tej strony. Mam pytanie czy prawdą
    jest, że od dziś jedyną formą autoryzacji przelewów jest aplikacja
    mobilna? (Tzn wyłączają Państwo SMS?)

    (K) onsultant Miło mi Panie Kamilu :) Rozumiem, że jest Pan naszym Klientem?

    (J) NIe. Osoba z rodziny słyszała taką pobgłoskę

    (K) Autoryzacja nie jest jedyną formą, hasła sms ciągle są dostępne i można je
    ustawić w Millenet, jeśli zostało to zmienione.

    (J) Rozumiem. Jedynie dla przelewów powyżej (o ile dobrze pamiętam 50 tys. ) Pańśtwo
    wymagają aplikacji, tak jak do tej pory?

    (K) Tak, dokładnie. Aby ustawić limit na przelewy online do 100 000 zł konieczne
    jest posiadanie autoryzacji mobilnej w telefonie

    Tak więc:
    albo oszukano mnie
    albo oszukano "zeta"
    albo "zet" oszukuje