  • Data: 2020-07-02 13:44:09
    Temat: Re: Jebać dyrektywę unijną PSD2
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 lipca 2020 11:40:50 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Wiesz. Ja aplikacji mobilnych używam po to, żeby wiedzieć ile mam "przy
    > karcie". Zagraniem mille też bym się wkurzył.

    A ja mam apki mobilne na zupełnie innym urządzeniu (tablet) niż to (nokia E51 - wciąż
    działa ;), w którym mam kartę SIM z przypisanym numerem telefonu, jaki mam w bankach
    podany do SMSów.

    Pewnie, że 95% - a może nawet i więcej - klientów ma smarkfony.
    Pewnie nawet i z połowa z nich ma apkę.
    Ale nie sądzę, że można założyć, że można im nagle zmienić sposób autoryzacji z
    przepisania kodu SMS do przeglądarki nawpisanie PINu do apki.
    Zapewne milek będzie głęboko ukrywał informację, ile z tego powodu będzie awantur -
    ale takiej chamówy nie odwalił nawet mBąk (jeśli wierzyć internetowi, to jedynie
    popierdółka toyota - no i jeszcze jest casus żubra, który kasuje za SMSy
    autoryzacyjne, a tokeny polikwidowali - a miałem taki fajny na J2ME, który działa na
    nokii E51 - i to nawet lepiej działał niż ten adroidowy, bo po prostu działał, nawet
    nie wymagał łączności z siecią - a ten androidowy dwa razy się rozsynchronizował i go
    skasowałem) - ci jedynie przez jakiś czas zawracali d4 przy każdym logowaniu się do
    apki, żeby zmienić na "autoryzację mobilną" - ale w końcu przestali.