  • Data: 2020-07-01 16:02:31
    Temat: Re: Jebać dyrektywę unijną PSD2
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 lipca 2020 15:24:33 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Ależ ty nieufny jesteś. ;-)
    >
    > Dzisiaj i 3 dni temu sms że od 1 lipca akceptacja tylko przez aplikację.
    > Potwierdziłem to na czacie millenetu.
    >
    > Radosna twórczość Millenium?

    I milka i Twoja.
    Milka, bo rzeczywiście na chama zmienili - a szczególnie, jeśli poinformowali tylko 3
    dni przed.
    A Twoja - bo nic z tym wspólnego PSD2 nie ma.

    Cóż, ale czego się spodziewać po kimś, kto smarkfona z androidem nie ma, chociaż ma.
    To co, bierzesz tą kredytówkę, żeby kupić drugiego?
    A może się skusisz na to, że może być nawet za 600zł, bo możecie wziąć dwie takie KK
    - jedną dla Ciebie i jedną dla żony.