    Subject: Re: Jebać dyrektywę unijną PSD2
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: z <...@...pl>
    Date: Wed, 1 Jul 2020 15:36:58 +0200

    W dniu 2020-07-01 o 15:02, Kamil Jońca pisze:
    > Coś zmyśla (jak zwykle zresztą). Cały czas mille ma opcje SMS.
    > jedynie jak chcesz większy przelew zrobić (100K?) to jest wymagana apka.

    SMSy:

    "Od 01.07.2020 r. operacje zlecane w Millenecie zamiast H@slem SMS
    zatwierdzisz w aplikacji mobilnej Banku Millennium. Wiecej informacji w
    skrzynce kontaktowej po zalogowaniu do Millenetu. Pozdrawiamy, Zespol
    Banku Millennium"

    "Przypominamy, ze od dziś wszystkie operacje zlecane w
    Millenecie,zamiast H@slem SMS zatwierdzisz w aplikacji mobilnej Banku
    Millennium. Jednym kliknieciem, zaraz po zalogowaniu do aplikacji.
    Zyczymy przyjemnego korzystania. Pozdrawiamy, Zespol Banku Millennium"

    I odpowiedź banku do awaruntującego się klienta: ;-)

    "Zmiany zostały wprowadzone automatycznie dla klientów, którzy
    korzystają z Aplikacji Mobilnej. Oczywiście będzie Pan powrócić do H@seł
    SMS. Token można wyłączyć przez Millenet. Jeżeli nie będzie miał Pan
    takiej możliwości, konsultanci na Infolinii mogą wykonać zlecenie
    telefonicznie. Poniżej opiszę Panu jak można dokonać zmiany autoryzacji
    mobilnej na HasłaSMS."

    Tak mam na jednym telefonie AM służącą tylko do podglądu stanu konta.
    przelewów nie można na niej robić. Tak chciałem.