    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakis niemiecki IBANator ?
    Date: Fri, 15 Jun 2007 16:48:13 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 07 Jun 2007 06:09:26 +0200, Miernik napisał(a):

    > W wielu.
    >
    > http://keytrade.be/
    > http://www.dab-bank.com/
    >
    > tak dla przykładu. Jak poszukasz znajdą się dziesiątki jeśli nie setki
    > innych.

    Spróbowałem Keytrade.be, powymienialiśmy sobie dokumenty, po czym na na
    koniec odparli że jest im bardzo przykro ale mój wniosek został odrzucony
    z powodu "bo tak".

    Może masz jeszcze jakieś przykłady? :)

    Dab-bank niestety odpada - języka Goethego nie znam (jak żadnego innego
    języka poza językiem Szekspira).

    A mimo szukania nic innego nie znalazłem (inna sprawa że żadne rozsądne
    keywordy mi nie przychodzą do głowy)

    p. m.