  • 1. Data: 2006-08-17 07:55:19
    Temat: Jakie oprocentowanie w CHF dostaliście?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Jakie oprocentowanie w CHF zaproponował Wam bank w ostatnich miesiącach?
    Miałem nadzieję, na 2.45% a otrzymałem wyższe.

  • 2. Data: 2006-08-17 07:55:49
    Temat: Re: Jakie oprocentowanie w CHF dostaliście?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Jacek Popławski napisał(a):
    > Jakie oprocentowanie w CHF zaproponował Wam bank w ostatnich miesiącach?
    > Miałem nadzieję, na 2.45% a otrzymałem wyższe.

    Oczywiście chodzi mi o kredyt hipoteczny, przepraszam za brak informacji
    na ten temat.

  • 3. Data: 2006-08-17 20:06:15
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Thu, 17 Aug 2006 09:55:49 +0200, Jacek Popławski napisał(a):

    > Oczywiście chodzi mi o kredyt hipoteczny, przepraszam za brak informacji
    > na ten temat.

    Kredyt na 100% wartości, trochę powyżej 250 tyś.

    Millenium - max ze swojej oferty czyli 3,32%
    Multibank - jeszcze czekam na ostateczną ofertę, wstępnie 2,8-2,9%

    Adam

  • 4. Data: 2006-08-17 20:11:00
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Thu, 17 Aug 2006 22:06:15 +0200, Adam napisał(a):

    > Kredyt na 100% wartości, trochę powyżej 250 tyś.
    >
    > Millenium - max ze swojej oferty czyli 3,32%
    > Multibank - jeszcze czekam na ostateczną ofertę, wstępnie 2,8-2,9%
    >
    > Adam

    Oczywiście na 100% wartości kupowanego za kredyt mieszkania.

    Myślę, że powinieneś podać jeszcze jaki masz wkład własny i przybliżoną
    kwotę kredytu bo to daje jakąś podstawę do porównań, wiadomo, im mniejszy
    wkład własny tym wyższy % i vice versa, i analogicznie im wyższa kwota
    kredytu tym niższy procent.

    Adam