  • Data: 2006-09-11 20:57:21
    Temat: Re: Jakie banki zamiast BPH
    Od: "Mario" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Wito napisał(a):
    > Witam!
    > Dzisiaj wkurzył mnie BPH. Za obsługę konta ROR i dwóch kart płatniczych co
    > miesiąc pobiera 20 zł. Tak się złożyło, że przez miesiąc miałem na koncie ROR
    > ponad 10000 zł. Z tego tytułu naliczono mi 12 groszy odsetek. Myślę, że pora
    > się rozstać z tym bankiem. Co o tym sądzicie i jaki bank polecacie.
    > Dziękuj i pozdrawiam.

    jest konto SEZAM MAX gdzie dają 3,70 proc.; ale rozumiem, że chcesz
    skończyć z tym bankiem.

    Najbardziej wkurzające w BPH jest fakt, że oprócz 2 zł za
    "obsługę karty" /maestro/, pobierają dodatkowo 3 zł jeżli nie
    zrobisz 4 transakcji bezgotówkowych w miesiącu. Co daje 5 zł/msc i
    60 zł/rok - czyli tyle co KK. Można do tego argumentację wymyślić,
    ale hmm...