  • Data: 2006-09-27 07:11:41
    Temat: Re: Jakie banki zamiast BPH
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Sep 2006 21:36:43 +0200, Pete napisał(a):

    > Ciężko będzie zmieścić się w minimum 10k.

    Nie bardzo rozumiem co masz na myśli - 3% od 10k w miesiąc daje właśnie
    jakieś 25PLN...

    > Dobrze, że mój maczek tego nie wie i chce jeszcze współpracować z
    > planetą :-P

    Nie wiem jak jest teraz, ale z tego co pamiętam to nie zmienili...
    Jakiś idiota nie wpadł na to że np. newline to może być samo \n a nie \r\n,
    dzięki czemu pod linuxem max. długość opisu transakcji to szalone 35 znaków.
    A że idiota piszący ten soft nie słyszał o innym kodowaniu niż CP-1250, to
    nie da się podpisać czegokolwiek co ma w opisie polskie znaczki. Generalnie
    - pod linuxem ten ich systemik był praktycznie nieużywalny.

    No i pozostaje fakt, że cały ten ich pl@net jest po prostu tak niewygodny w
    obsłudze jak tylko to jest możliwe ;)

    Pozdrawiam,
    --