    From: "Artur O." <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki wybrać otwarty fundusz emerytalny ?
    Date: Tue, 21 Jun 2005 21:07:05 +0200

    Użytkownik ":-(..." <...@m...il> napisał w wiadomości
    news:d99o9o$8tn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Większym problemem jest Twój lokalny ZUS, który często będzie ociągał się
    > przelewaniem składki do OFE.

    Pieniadze placone do ZUS a bedace skladka OFE nie sa wlasnoscia ZUS. Sa
    wlasnoscia podatnika skierowana na WYBRANY OFE.
    To ze ZUS zawlaszcza sobie czasem te kase, nie upowaznia do twierdzenia ze
    pieniadze naleza do ZUSu.
    ZUS jest tylko posrednikiem i jego psim obowiazkiem jest pieniadze do OFE
    wplacic.

    > Z mojego punktu widzenia, wybrani przeze mnie w przyszłości posłowie,
    > powinni zlikwidować OFE, a niektórym zarządcom skonfiskować majątki.

    Jestes nieprzytomny ????
    Krytyka OFE to czerwona, antypolska propaganda.
    OFE stanowia w tej chwili filar Warszawskiej Gieldy.
    Dzieki nim polskie firmy dostaja polskie pieniadze na rozwoj polskiego
    przemyslu i ogolnie ojczyzny.
    A czerwony ZUS nalezy wreszcie odchudzic. Wszedzie juz byly
    "restrukturyzacje" oprocz ZUSu .

    AO