  • 1. Data: 2007-10-16 18:41:21
    Temat: Jaki fundusz inwestycyjny?
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam kilkanascie tys oszczednosci. Czy mozecie doradzic w jaki fundusz
    inwestycyjny w tej chwili warto wlozyc pieniazki? Czas inwestowania zakladam
    nie krotszy niz rok.

    Zastanawialem sie nad oferta Arka. Czy to dobry pomysl?

    Z gory dziekuje za cenne rady.
    Tomek

  • 2. Data: 2007-10-16 19:36:07
    Temat: Re: Jaki fundusz inwestycyjny?
    Od: "TOUDIdel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakladam
    > nie krotszy niz rok.
    > Zastanawialem sie nad oferta Arka. Czy to dobry pomysl?

    Ile chcesz zyskac przez ten rok?
    --
    td

  • 3. Data: 2007-10-16 19:38:10
    Od: t...@p...onet.pl

    > Ile chcesz zyskac przez ten rok?

    Mozliwie jak najwiecej z mozliwoscia ryzyka utraty czesci zysku.

  • 4. Data: 2007-10-16 19:45:50
    Od: t...@p...onet.pl

    > a jaka możliwośc utraty kapitału akceptujesz ?

    10% wartosci kapitalu.

  • 5. Data: 2007-10-16 19:46:41
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    nie wiem gdzie sprzedaja poza bgz'tem , ale zerknij na wykres robeco emerg.
    market PLN , tak przyuwazylem przed lipcowa korekta -byl okolo 124 a teraz
    nawet 141 juz byl (z dolkiem <114 w sierpniu) wiec ladnie odrobil , symbol
    RBEP

  • 6. Data: 2007-10-16 19:48:41
    Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl>

  • 7. Data: 2007-10-16 20:05:08
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 16.10.2007 Tomek <t...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > nie krotszy niz rok.
    >
    > Zastanawialem sie nad oferta Arka. Czy to dobry pomysl?

    po pierwsze konto w mbanku
    po drugie supermarket funduszy inwectycyjnych
    po trzecie po ostatniej korekcie najlepiej pozbierał się PKO/CS Akcji i Legg Mason
    Akcji.

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 8. Data: 2007-10-16 20:53:18
    Od: Zi3lu <z...@t...pl>

    Dnia Tue, 16 Oct 2007 20:05:08 +0000 (UTC), Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > po pierwsze konto w mbanku
    > po drugie supermarket funduszy inwectycyjnych
    > po trzecie po ostatniej korekcie najlepiej pozbierał się PKO/CS Akcji i Legg Mason
    Akcji.

    Robeco ma jeszcze Xelion.a ja na Twoim miejscu wrzuclibym w Black Rock MIIL
    w Indie,CHiny,Ameryke Lacinska.fundusze te odrobily mi w ciagu 2 tygodni 3%
    prowizji i juz zarobily kilka %.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-10-18 17:38:34
    Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl>

    > 10% wartosci kapitalu.

    czyli jesteś gotów poświęcic wszystko co masz. Możesz w takim razie rozważać
    najryzykowniejsze fundusze.
    Biorąc pod uwage sytuacje - np. małych spółek.

  • 10. Data: 2007-10-18 22:28:34
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    zbyszek wrote on 2007-10-18 19:38:
    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czyli jesteś gotów poświęcic wszystko co masz. Możesz w takim razie rozważać
    > najryzykowniejsze fundusze.
    > Biorąc pod uwage sytuacje - np. małych spółek.
    A możesz wyjaśnić jak doszedłeś, że 10% = wszystko co ma?

    Pozdrawiam
    Michał M