  • 61. Data: 2002-03-08 12:36:29
    Temat: Re: Jaki bank zamiast BSK ?
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a6a8vb$i70$1@news.onet.pl...

    > Prestiżowy Lew - te typy tak mają...

    ok. Ale przy 20zl/m-c to ja dziekuje za taki luksus.

    D.

  • 62. Data: 2002-03-08 13:36:20
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > ok. Ale przy 20zl/m-c to ja dziekuje za taki luksus.

    Za luksus trzeba płacić... Takie jest zbójeckie prawo. :))

    Choć przy kilku wypłatach bez konieczności szukania "własnego" bankomatu
    powinno się zwrócić.

    MaciejK

  • 63. Data: 2002-03-08 14:17:33
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > Za luksus trzeba płacić... Takie jest zbójeckie prawo. :))
    >
    > Choć przy kilku wypłatach bez konieczności szukania "własnego" bankomatu
    > powinno się zwrócić.

    nie mam takiego problemu. Wszedzie gdzie jestem jest albo bankomat BSK albo
    Euronet (dla kart mBanku czy LGnet)..:-)

    D.

  • 64. Data: 2002-03-09 13:24:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 7 Mar 2002 11:28:32 +0100, "Dave" <d...@p...onet.pl>
    wrote:
    >potem z
    >
    >Prosciej ale nie bezpieczniej. Na emaxie nikt mi nie zmieni konta
    >docelowego.

    Zludzenie. Przeciez przez telefon albo przez inet z TANami tez mozna
    zmienic zdefinowane konto na emaxie. Tak samo trudno jest wyprowadzic
    kase na dowolne niezdefinowane konto z emaxa jak i z ekonta
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 65. Data: 2002-03-11 09:07:23
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Zludzenie. Przeciez przez telefon albo przez inet z TANami tez mozna
    > zmienic zdefinowane konto na emaxie. Tak samo trudno jest wyprowadzic
    > kase na dowolne niezdefinowane konto z emaxa jak i z ekonta

    nie tak samo. Nie mam TANow - wlasnie dla celow bezpieczenstwa. A telefon
    musi oddzwonic do mnie.

    D.

  • 66. Data: 2002-03-11 20:44:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 11 Mar 2002 10:07:23 +0100, "Dave" <d...@p...onet.pl>
    wrote:
    >nie tak samo. Nie mam TANow - wlasnie dla celow bezpieczenstwa. A telefon
    >musi oddzwonic do mnie.

    Znaczy masz zablokowany dostep telefoniczny ?

  • 67. Data: 2002-03-12 08:22:40
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

    > Znaczy masz zablokowany dostep telefoniczny ?

    oczywiscie. Dodatkowe zabezpieczenie.

    D.