  • 1. Data: 2005-03-02 09:40:59
    Temat: Jaki bank we Francji
    Od: "wihenek" <w...@p...onet.pl>

    Witam.
    Córka potrzebuje założyć konto we Francji i moja prośba czy ktoś się orientuje
    jakie banki we Francji oferują bezpłatne prowadzenie konta typu studenckiego.
    Dobrze by było jakby jeszcze jakąś kartę dorzucali bezprowizyjnie.

  • 2. Data: 2005-03-02 16:03:18
    Temat: Re: Jaki bank we Francji
    Od: "rbi" <r...@n...pl>

    > jakie banki we Francji oferują bezpłatne prowadzenie konta typu
    studenckiego.
    > Dobrze by było jakby jeszcze jakąś kartę dorzucali bezprowizyjnie.

    ja jako student korzystalem z societe generale, ale to bylo 5 lat temu wiec
    wiele moglo sie zmienic.
    moze cos na sieci

  • 3. Data: 2005-03-02 17:37:13
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Ja mam w Credit Mutuel.
    Place 3 EUR co miesiac.

    Z checia zamienilbym na cos bezplatnego ale nie moglem nic znalesc.

    Jestm z nich zadowolony.
    Mam pelny dostep przez Internet.

    PZDR

  • 4. Data: 2005-03-02 20:35:23
    Od: "wihenek" <w...@p...onet.pl>

    A może ktoś wie jakie są koszty konta studenckiego w BNP Paribas bo dla mnie ten
    język jest jakiś taki trochę ...inny ;-( i nic wyczytać nie mogę.