  • 11. Data: 2003-05-13 16:12:13
    Temat: Re: Jaki bank polecacie?
    Od: "Agnieszka " <a...@N...gazeta.pl>

    A czy ktoś ma doświadczenie z Citybankiem?

  • 12. Data: 2003-05-13 16:13:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Agnieszka " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A czy ktoś ma doświadczenie z Citybankiem?

    Nie z tym bankiem to nie - gdzie taki jest? :)

    Ja mam tylko mile doswiadczenia z Citibankiem z kontem CitiOne - moge z
    czystym sumieniem go polecic

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2003-05-13 16:16:55
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "JaKi"

    > Nie z tym bankiem to nie - gdzie taki jest? :)
    > Ja mam tylko mile doswiadczenia z Citibankiem z kontem CitiOne - moge z
    > czystym sumieniem go polecic

    A ja mam jak najgorsze i dla zachowania czystego sumienia odradzam :-(

    Bogdan B.

  • 14. Data: 2003-05-13 16:51:23
    Od: m...@p...onet.pl

    Z Citibankiem to niektórzy mają przykre wspomnienia (fuzja z Handlobankiem). To
    był ich największy błąd! Wystarczy przejrzeć archiwum grupy.

    Jaki bank, zależy też od tego co oczekujesz od banku.

    Jeśli tylko możliwości podjęcia wynagrodzenia od pracodawcy, to rachunek bieżący
    Pekaosy. Darmowe wypłaty w kasach banku w całej Polsce na kartę IKM oraz dowód
    osobisty. Prowadzenie za darmo. (Nie mylić z Eurokontami) To nawet dobre dla
    emerytów. Nie rozumiem, czemu oni się czepiają skarbonki PKO (płacą za
    superkonta, a wcale nie chcą korzystać z ich dobrodziejstw - kart płatniczych,
    poleceń zapłaty, przelewów, zleceń stałych itd.). W większości z nich chce tylko
    odbierać swoją emeryturę. Żubr wypada tu najlepiej pod tym względem.

    Jeśli jednak oczekujesz bardziej nowoczesnych sposobów kontaktu (karty, telefon,
    internet), to polecam mBank i Lukas (e-konto).

  • 15. Data: 2003-05-13 22:09:59
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    Millennium - Millepensja - prowadzenie gratis, 10 wypłat miesięcznie z
    bankomatów Millennium/Euronet gratis (powyżej 10 jest 1 PLN za wypłatę),
    dostęp przez Internet (promocja) i telefon (gratis) - jedyny warunek -
    zobowiązanie się do przelewania wynagrodzenia.

    LG Petro - prowadzenie gratis, darmowe wypłaty z bankomatów LG, 2 wypłaty z
    Euronetu miesięcznie gratis, dostęp przez Internet i telefon (gratis).

    Pzdr

    K.

  • 16. Data: 2003-05-16 11:12:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > wypłatę), dostęp przez Internet (promocja) i telefon (gratis) -
    > jedyny warunek - zobowiązanie się do przelewania wynagrodzenia.

    a pozniej 2 zl miesiecznie + 50 groszy za przelew. Oplata za wyplate
    pieniedzy w kasie i iinne takie ;)

    dlaczego BTW nie Lukas?

    > LG Petro - prowadzenie gratis, darmowe wypłaty z bankomatów LG, 2
    > wypłaty z Euronetu miesięcznie gratis, dostęp przez Internet i
    > telefon (gratis).

    I nie wiadomo do kiedy..