  • 11. Data: 2019-11-03 11:35:11
    Temat: Re: Jaki bank dla Fundacji...
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 10:27:08 +0100, z napisał(a):

    > Czyli macie lepiej niż partie polityczne.
    > A jaka to branża jeśli można zapytać?

    Promocja kultury fizycznej i sportu oraz zasad prawidłowego
    odżywiania się. Wszystko w ramach tzw. zajęć pozalekcyjnych.

  • 12. Data: 2019-11-03 12:45:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 11:35, anna pisze:
    > Promocja kultury fizycznej i sportu oraz zasad prawidłowego
    > odżywiania się. Wszystko w ramach tzw. zajęć pozalekcyjnych.

    Szkoda. Dałbym coś na lgbt ;-)

  • 13. Data: 2019-11-03 18:22:45
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 12:45:47 +0100, z napisał(a):

    > Szkoda. Dałbym coś na lgbt ;-)

    Wpłaty przyjmujemy tylko po akceptacji, nie przyjmujemy "jak leci".
    Tak, że musisz szukać dalej.

  • 14. Data: 2019-11-03 18:51:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 18:22, anna pisze:

    > Wpłaty przyjmujemy tylko po akceptacji, nie przyjmujemy "jak leci".
    > Tak, że musisz szukać dalej.

    Tak wiem... W fundacjach musi być porządek i praworządność. Tu nie ma
    miejsca na przewałki, pranie brudnych pieniędzy czy manipulacje
    polityczne. ;-)

  • 15. Data: 2019-11-04 06:04:46
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 18:51:00 +0100, z napisał(a):

    > Tak wiem... W fundacjach musi być porządek i praworządność. Tu nie ma
    > miejsca na przewałki, pranie brudnych pieniędzy czy manipulacje
    > polityczne. ;-)
    Ale czego nie rozumiesz? A Twój sarkazm jest dalece nieudolny.

    Tak postanowił Fundator naszej Fundacji.
    Jeśli ktoś chce wpłacić jakąkolwiek kwotę to najpierw jest sprawdzany.
    Bywają takie okresy, że odrzucane jest 60-80 % niedoszłych darowizn
    a jeśli ktoś pomimo braku akceptacji z naszej strony
    dokonał przelewu bez naszej zgody, to zwrot jest dokonywany w 24h.

    Poza tym nie interesują nas problemy, które rzekomo posiadają "materiały
    szkole".

  • 16. Data: 2019-11-04 08:55:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 06:04, anna pisze:
    > Ale czego nie rozumiesz? A Twój sarkazm jest dalece nieudolny.

    Dlaczego zaraz sarkazm?. Podaj nazwę fundacji. Będziemy chwalić a może i
    fundusze wzrosną. Nie ma się czego wstydzić.

  • 17. Data: 2019-11-04 10:09:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ostatnio Nawalnego uznano za "agenta zagranicy", bo jakiś z Hiszpanii im przelew
    zrobił.
    A co, jak ktoś przeleje i tego samego dnia o północy zamkną mu rachunek?
    Z elixirem i SWIFTem nie wygracie ;P

  • 18. Data: 2019-11-04 10:26:36
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 01:09:44 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    zrobił.
    > A co, jak ktoś przeleje i tego samego dnia o północy zamkną mu rachunek?

    A w którym banku można tak szybko "o północy zamknąć rachunek" po wypiciu
    elixira i przegryzieniu SWIFT'em? Dasz namiary?

  • 19. Data: 2019-11-04 10:34:38
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 08:55:40 +0100, z napisał(a):

    > Dlaczego zaraz sarkazm?.
    Nie musisz wszystkiego rozumieć.

    > Podaj nazwę fundacji.
    Po co?

    > Będziemy chwalić a może i
    > fundusze wzrosną.
    Małe kwoty nas nie interesują, podobnie jak małe penisy.

    > Nie ma się czego wstydzić.
    Ależ nikt Ci nie broni pozostawać w "mylnym błędzie".
    A bycie ubogim to nie wstyd.

  • 20. Data: 2019-11-04 10:41:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 10:26:03 UTC+1 użytkownik anna napisał:

    > A w którym banku można tak szybko "o północy zamknąć rachunek" po wypiciu
    > elixira i przegryzieniu SWIFT'em? Dasz namiary?

    W każdym, obce Ci jest pojęcie przetwarzania potokowego?
    Hint - w okresie wypowiedzenia nadal można składać dyspozycje przelewów.
    Więc zakładając 30-dniowy okres wypowiedzenia, dyspozycję wypowiedzenia składam dziś,
    a dyspozycję przelewu 100$, Wam na złość, na 3. grudnia. Zwrócisz?
    A dolicz jeszcze 2 dni na realizachę SWIFTu...