  • 1. Data: 2019-11-01 06:03:18
    Temat: Jaki bank dla Fundacji...
    Od: anna <a...@g...com>

    ... w 2020r. Tylko dobrowolne wpłaty od darczyńców i 1%. Nie robimy
    zbiórek, zatem terminal nie jest potrzebny, choć nigdy nic nie wiadomo.

  • 2. Data: 2019-11-01 08:44:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, w 2020, poczekaj, tylko odkurzę szklaną kulę...

  • 3. Data: 2019-11-01 09:21:38
    Temat: Re: Jaki bank dla Fundacji...
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Fri, 1 Nov 2019 00:44:50 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Hmm, w 2020, poczekaj, tylko odkurzę szklaną kulę...

    Hej,

    No dobra, niech będzie 2019, a potem zorganizuje się małą predykcję
    w oparciu o ostatnie doniesienia, prasowe i nie tylko.

    Pozdrawiam
    Anna

    P.S.
    Mam swoją, ale nie wiem czy to Twój rozmiar ;)

  • 4. Data: 2019-11-01 17:48:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W 2019 dobry bywał bnp paribas - mimo całej swej francuskiej odmiany bankowości. Do
    samodzielnego sprawdzenia w szklanej kuli - czy jest nadal.

  • 5. Data: 2019-11-01 21:38:18
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    W dniu piątek, 1 listopada 2019 17:48:35 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > W 2019 dobry bywał bnp paribas - mimo całej swej francuskiej odmiany bankowości. Do
    samodzielnego sprawdzenia w szklanej kuli - czy jest nadal.

    proponuję założyć PNB Paribas i odrębne w VW Bank

    żabojady mają ofertę która nadal jest dobra, ale regularnie psują tę ofertę więc moja
    szklana kula wskazuje że w 2020 r oferta Paribas pogorszy się i wtedy trzeba będzie
    zamknąć konta fundacyjne i stowarzyszeniowe w tym dziwnym banku

  • 6. Data: 2019-11-02 07:26:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-01 o 06:03, anna pisze:
    > ... w 2020r. Tylko dobrowolne wpłaty od darczyńców i 1%. Nie robimy
    > zbiórek, zatem terminal nie jest potrzebny, choć nigdy nic nie wiadomo.

    A przyjmujecie DARY z zagranicy?

  • 7. Data: 2019-11-02 23:20:03
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-11-02 o 07:26, z pisze:

    > A przyjmujecie DARY z zagranicy?

    Natomiast dary dla PCK "poszły na kampanię wyborczą PIS. Duuży szmal.

    --
    animka

  • 8. Data: 2019-11-03 09:59:28
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 2 Nov 2019 07:26:38 +0100, z napisał(a):

    > A przyjmujecie DARY z zagranicy?

    Tak, ale tylko numizmaty pochodzenia kapitalistycznego zwane potocznie
    dolarami.

  • 9. Data: 2019-11-03 10:00:44
    Od: anna <a...@g...com>

    Hej,

    zaglądnęłam pod sugerowane adresy Dawida i Nowego...
    dzięki.

    Zastanawiam się jeszcze nad terminalem, który będzie miał opcję ustawiania
    wielkości datku jak przy terminalu "tacowym", gdzie ofiarodawca wybiera
    sobie: 1, 2, 5, 10, dowolna, i płaci zbliżeniowo max 50. jak w kościele.

    Są jakieś dobre promocje z tymi terminalami, w ogóle? Z reguły dobre są na
    rok, a co potem? Jakie prowizje, małym druczkiem, są?

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2019-11-03 10:27:08

    W dniu 2019-11-03 o 09:59, anna pisze:
    > Tak, ale tylko numizmaty pochodzenia kapitalistycznego zwane potocznie
    > dolarami.

    Czyli macie lepiej niż partie polityczne.
    A jaka to branża jeśli można zapytać?