  • Data: 2012-07-25 01:10:39
    Temat: Re: Jaki MCC ma Skycash?
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.07.2012 17:48, gral pisze:

    > może dlatego że można nim różne bilety kupować :)
    > anyway, nie boisz się prokuratora? :D

    Hmm, a to ciekawe z tym 4111. Rozumiem, ze po prostu doladowales
    skajkesza przez centrum kart z aplikacji mobilnej, tak? Prokuratora sie
    nie boje, bo aktualnie przez dluzszy czas mnie nie dosiegnie ;) Chociaz
    nawet nie planowalem tego uzywac do synka... pewnie i tak zablokuja
    niedlugo. Moze jeszcze zmienie zdanie.
    A potrzebowalem tego zeby zrobic kilka innych transakcji i po prostu
    chcialem sie upewnic czy to nie jest quasi-cash.