  • 1. Data: 2012-07-24 15:54:12
    Temat: Jaki MCC ma Skycash?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Ktoś wie jaki MCC ma centrum kart Skycash? Chodzi mi głównie o to czy
    nie podpadają pod quasi-cash. Jeśli ktoś "płacił" kartą Synka w Skycash
    to na wyciągu powinien być podany MCC (to chyba jedyny bank, gdzie przy
    rozliczaniu transakcji podają MCC) - w szczegółach operacji w tytule
    operacji kryje się MCC. Interesuje mnie jeszcze MCC w Przelewy24 i
    Dotpay. Poratujcie.

  • 2. Data: 2012-07-24 23:48:04
    Temat: Re: Jaki MCC ma Skycash?
    Od: gral <n...@e...pl>

    neoniusz napisał(a):
> [...]
    > rozliczaniu transakcji podają MCC) - w szczegółach operacji w tytule
    > operacji kryje się MCC. Interesuje mnie jeszcze MCC w Przelewy24 i

    neo,
    lukam na wyciąg i paczę - Skajkesz ma 4111.
    Według neta: Local Commuter Transport.
    WTF? :)

  • 3. Data: 2012-07-24 23:48:49
    Od: gral <n...@e...pl>

    gral napisał(a):

    > neo,
    > lukam na wyciąg i paczę - Skajkesz ma 4111.
    > Według neta: Local Commuter Transport.
    > WTF? :)

    może dlatego że można nim różne bilety kupować :)
    anyway, nie boisz się prokuratora? :D

  • 4. Data: 2012-07-25 00:45:48
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 24.07.2012 o 23:48 gral <n...@e...pl> pisze:

    > lukam na wyciąg i paczę - Skajkesz ma 4111.
    > Według neta: Local Commuter Transport.
    > WTF? :)

    Wg polskiej tabeli 4111 to "Transport podmiejski i regionalny, w tym
    transport promowy."

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 5. Data: 2012-07-25 01:10:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.07.2012 17:48, gral pisze:

    > może dlatego że można nim różne bilety kupować :)
    > anyway, nie boisz się prokuratora? :D

    Hmm, a to ciekawe z tym 4111. Rozumiem, ze po prostu doladowales
    skajkesza przez centrum kart z aplikacji mobilnej, tak? Prokuratora sie
    nie boje, bo aktualnie przez dluzszy czas mnie nie dosiegnie ;) Chociaz
    nawet nie planowalem tego uzywac do synka... pewnie i tak zablokuja
    niedlugo. Moze jeszcze zmienie zdanie.
    A potrzebowalem tego zeby zrobic kilka innych transakcji i po prostu
    chcialem sie upewnic czy to nie jest quasi-cash.