  • 1. Data: 2004-01-15 13:22:11
    Temat: Jaka waluta?
    Od: "Adibu" <a...@w...pl>

    Jaką walutę kupić, aby nie stracić na złotówkach. Nie zależy mi na zysku,
    zależy mi aby nie stracić za rok czy dwa.Zastanawiam się nad funtami
    brytyjskimi i szwajcarskimi. A może jakąś inną.
    Proszę o podpowiedź.

  • 2. Data: 2004-01-15 14:05:33
    Temat: Re: Jaka waluta?
    Od: "rk" <r...@p...onet.pl>

    Ja bym postawił na dolary.

    --
    Robert Kamiński

  • 3. Data: 2004-01-15 14:11:19
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adibu <a...@w...pl> napisał(a):

    > Zastanawiam się nad funtami brytyjskimi i szwajcarskimi. A może jakąś inną.

    A co za problem zrobic sobie 'koszyk' walutowy :)
    1/3 funty brytyjskie
    1/3 franki szwajcarskie
    1/3 euro

    Oczywiscie mozesz zrobic koszyk tylko z GBP i CHF ale sporo analitykow
    przewiduje wzrost kursu eur/dolar do konca roku. Mozliwe jest przejsciowe
    wachniecie tzn chwilowe umocnienie dolca ale wizja 1.6 dolara za euro jest
    calkiem realna.
    Oczywiscie ta 'wiekszosc' moze sie mylic :))

    --
    Franz