  • 1. Data: 2004-01-15 09:23:44
    Temat: Sort code i bank
    Od: "Piotr \"Alchemik\" \(del _NO_SPAM\)" <k...@p...onet.pl_NO_SPAM>

    Witam!
    Czy moglby mi ktos powiedziec jaka jest polska nazwa sort code? Potrzebne mi
    to jest do zrobienia przelewu z zagranicy do naszego kochanego kraju. Czy to
    nie jest swift number? Jesli tez ktos wiedzialby jaki jest ten sort code dla
    banku slaskiego ING, to bylbym bardzo wdzieczny.
    Z gory dziekuje

    --
    Alchemik kilobyte[at]tlen[dot]pl

  • 2. Data: 2004-01-15 11:27:14
    Temat: Re: Sort code i bank
    Od: "fuzzy" <v...@i...xx>

    > Czy moglby mi ktos powiedziec jaka jest polska nazwa sort code?

    Nr rozrachunkowy banku, czyli 8 cyfr zaczynając od 3-ej cyfry w pełnym 26
    cyfrowym numerze rachunku.