  • 1. Data: 2004-01-15 11:05:56
    Temat: Kredyt odnawialny mBanku
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witam,
    Czy komuś udało się w praktyce osiągnąć oprocentowanie minimalne, tj 9,95%,
    kredytu odnawialnego w mBanku?
    Od czego to zależało?
    Wiem, że trzeba mieć linię od 6 mies i intensywnie korzystać z konta - ale
    co to oznacza w praktyce, tego nie wiem - dlatego pytam, czy komuś udało się
    to osiągnąć.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-01-15 11:13:13
    Temat: Re: Kredyt odnawialny mBanku
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Czy komuś udało się w praktyce osiągnąć oprocentowanie minimalne, tj
    9,95%,
    > kredytu odnawialnego w mBanku?
    > Od czego to zależało?

    Posiadanie VG też "daje" niższe % kredytu. nie wiem tylko, czy to sie opłaca
    (trzeba by policzyć), bo VG to 250 PLN rocznie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-01-15 13:14:26
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co to oznacza w praktyce, tego nie wiem - dlatego pytam, czy komuś udało

    Witam
    Kiedys sie dowiadywalem i w skrocie bylo to tak, iz w momencie starania sie
    o kredyt musiales byc posiadaczem zlotej karty bodajze. Inaczej nie masz
    szans na osiagniecie pulapu ponizej 10%.

    Pozdrawiam, Łukasz

  • 4. Data: 2004-01-15 13:21:55
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

> [...]
    > o kredyt musiales byc posiadaczem zlotej karty bodajze. Inaczej nie masz
    > szans na osiagniecie pulapu ponizej 10%.

    Ciekaw jestem o ile można zejść poniżej 12.5% nie posiadając złotej karty...
    choćby do do 11,5%...

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 5. Data: 2004-01-15 13:56:08
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Dla specjalnej grupy Klientów (posiadacze kart Visa Gold oraz osoby o wysokiej
    zdolności kredytowej) - oprocentowanie minimalne - 9,95%.

    Osoby 'szczególne', które nie posiadają kart Visa Gold, moga złożyć stosowną
    dyspozycję obniżenia oprocentowania (wniosek) na mLinii.

  • 6. Data: 2004-01-15 14:42:39
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Grzegorz <g...@o...pl> wrote:

    > Ciekaw jestem o ile można zejść poniżej 12.5% nie posiadając złotej karty...
    > choćby do do 11,5%...

    O maksimum. Wyznacznikiem są wysokie dochody.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 7. Data: 2004-01-15 15:37:46
    Od: "k.b" <k...@w...pf.pl>

    > choćby do do 11,5%...
    sprawdź
    http://www.vwbankdirect.pl
    tam jest 11,5

  • 8. Data: 2004-01-15 15:46:38
    Od: "k.b" <k...@w...pf.pl>

    > Czy komuś udało się w praktyce osiągnąć oprocentowanie minimalne, tj
    9,95%,
    Mi ;-))
    Kryterium jest kilka ale są niejasne.
    Jedno z nich to "uprzywilejowany zawód wykonywany" - składasz wniosek a oni
    sprawdzają
    Chodzi im o wysokie stanowiska kierownicze w dużych (czytaj znanych) firmach
    (koncernach) ale nie podali jasnych kryteriów (wg mnie typowa uznaniówka)
    Ja dostałem za złotą kartę Visa Gold Credit. (Uwaga bo jest jeszcze nie
    kredytowa - a kosztuje tyle samo)
    Kartę dostałem za darmo - bo pani do której się zgłosiłem zaproponowała mi
    "promocję" dla firmy jeżeli zgodzę się na przeprowadzenie akcji promocyjnej
    w mojej firmie.
    Pozdrawiam
    k.b

  • 9. Data: 2004-01-16 09:22:13
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > sprawdź
    > http://www.vwbankdirect.pl
    > tam jest 11,5

    no tak, ale w vwbanku jest 2% prowizji rocznie, a w mB 1% prowizji

  • 10. Data: 2004-01-16 09:23:27
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > Dla specjalnej grupy Klientów (posiadacze kart Visa Gold oraz osoby o
    wysokiej
    > zdolności kredytowej) - oprocentowanie minimalne - 9,95%.

    tak, to wiem

    > Osoby 'szczególne', które nie posiadają kart Visa Gold, moga złożyć
    stosowną
    > dyspozycję obniżenia oprocentowania (wniosek) na mLinii.

    spróbować zawsze warto, może kiedyś przetestuję,
    ciekawe, czy ktoś ma już jakieś doświadczenia w tym temacie.