  • 1. Data: 2008-02-12 12:20:22
    Temat: Jaka lokata i gdzie?
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Witam,

    Rodzinka zlecila mi zadanie bojowe. Rozeznac jakie sa najlepsze lokaty i
    gdzie. Przegrzebalem juz internet i strony bankow, rozeznanie juz mam (w
    sumie 8 bankow). Jutro planuje "przelot" przez miasto i osobiste wizyty w
    bankach w celu dopytania o szczegoly. Jednakze jest tego troche za duzo jak
    na jeden dzien, a czasu niestety za duzo nie mam :/ Jesli ktos z Was zna
    sie na tym nieco bardziej, albo niedawno rowniez podejmowal podobne decyzje
    prosze o polecenie jakis konkretnych bankow i lokat. Podam warunki lokaty.

    Kwota i waluta: 15-20 tys pln
    Okres: od 12 mies (min) do 24 (max) (preferowane 12)
    Kapitalizacja: najlepiej miesieczna :) dopisywana do kapitalu. (ale nie
    jest to glowny warunek)
    Byloby dobrze, jeli mozna by wyplacic kapital przed uplywem terminu bez
    utraty odsetek (ale patrz jak wyzej, nie jest to wymagane)

    Pozdrawiam
    Thomas

  • 2. Data: 2008-02-12 12:44:58
    Temat: Re: Jaka lokata i gdzie?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Thomas"
    > Rodzinka zlecila mi zadanie bojowe. Rozeznac jakie sa najlepsze lokaty
    > i gdzie.
    (...)
> [...]
    > Byloby dobrze, jeli mozna by wyplacic kapital przed uplywem terminu
    > bez utraty odsetek (ale patrz jak wyzej, nie jest to wymagane)

    sprawdz na stronie
    http://www.depozyty.getinbank.pl/ranking.html
    tam jest ranking, który zmienia się w zależności od okresu i wysokości
    kwoty

    a jeśli wybieranie kapitału w każdym momencie ma być możliwe
    to w Polbanku masz konto oszczędnościowe na 5,5%
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-02-12 13:16:02
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał

> [...]
    > Byloby dobrze, jeli mozna by wyplacic kapital przed uplywem terminu bez
    > utraty odsetek (ale patrz jak wyzej, nie jest to wymagane)

    w DB 24 jest teraz jakaś lokala polisowa czy polisa lokacyjna na niby 7 %

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 4. Data: 2008-02-12 16:08:20
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > decyzje prosze o polecenie jakis konkretnych bankow i lokat. Podam warunki

    heh, to mało żescie nazbierali, myślałem że ze 200 tys...

  • 5. Data: 2008-02-12 18:29:35
    Od: r...@p...fm

    > heh, to mało żescie nazbierali, myślałem że ze 200 tys...

    O bogactwie nie świadczy rachunek bankowy a kultura osobista...

    R.