  • 1. Data: 2008-02-11 21:46:14
    Temat: funkcjonalność pekao24
    Od: "zbig" <z...@p...onet.pl>

    miałem srebrny sezam, który został zmigrowany do pekao24. od dzisiaj już działa
    i trochę próbowałem się w tym poruszać, ale nie mogę znaleźć na razie 2 rzeczy :

    1. czy powiadomienia o różnych zdarzeniach można włączyć tylko przez kanał
    płatny sms? chciałbym bezpłatny na maila tak jak to było w sezamie

    2. czy harmonogram kredytu hipotecznego (daty i kwoty przyszłych rat) można
    jakoś zobaczyć?

    no i z mniejszych dupereli, ale też krok w tył:
    3. czy poszczególne blokady na karcie kredytowej można jakoś zobaczyć czy tylko
    pośrednio obliczyć ich sumaryczną wartość?

    pozdrawiam
    zbig

  • 2. Data: 2008-02-11 21:53:33
    Temat: Re: funkcjonalność pekao24
    Od: Sierp <s...@n...net>

    zbig pisze:
    > miałem srebrny sezam, który został zmigrowany do pekao24. od dzisiaj już działa
    > i trochę próbowałem się w tym poruszać, ale nie mogę znaleźć na razie 2 rzeczy :

    mnie zmartwil brak historii transakcji na koncie... nic nie ma z
    zeszlego roku (ani nawet ze stycznia). Moze jeszcze dociągną, a moze nie..

    Sierp

  • 3. Data: 2008-02-11 23:24:56
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list.pl>

    Witam,
    > mnie zmartwil brak historii transakcji na koncie... nic nie ma z
    > zeszlego roku (ani nawet ze stycznia). Moze jeszcze dociągną, a moze nie..
    Dziwne u mnie jest historia, spróbuj wybrać rachunek a potem z lewej
    masz operacje bieżące i operacje archiwalne gdzie mam transakcje z konta
    BPH.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2008-02-12 07:35:16
    Od: "zbig" <z...@p...onet.pl>

    ja mam ten rachunek ze wzgl. na kredyt w BPH (wymóg automatycznej spłaty +
    obniżona marża), ale teraz gdy w mbanku są przelewy za darmo to chyba nie ma
    sensu płacić 10zł za to jedno obciążenie w miesiącu.
    mam pytanie czy orientujecie się czy w pekao jest jakiś tanszy rachunek w stylu
    konto oszczędnościowe, żeby zrobić downgrade tego sezama?

  • 5. Data: 2008-02-12 17:44:23
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > ja mam ten rachunek ze wzgl. na kredyt w BPH (wymóg automatycznej spłaty +
    > obniżona marża), ale teraz gdy w mbanku są przelewy za darmo to chyba nie
    > ma

    w pekao sa najtansze konto "dla emerytow" bez dostepu przez internet 4 zł

  • 6. Data: 2008-02-28 14:19:25
    Od: "JP" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > 1. czy powiadomienia o różnych zdarzeniach można włączyć tylko przez kanał
    > płatny sms? chciałbym bezpłatny na maila tak jak to było w sezamie

    no wlasnie - tez tego nie umiem znalezc :-(

    > 3. czy poszczególne blokady na karcie kredytowej można jakoś zobaczyć czy tylko
    > pośrednio obliczyć ich sumaryczną wartość?

    ja w ogole nie widze, zebym mial jakas blokade (oa powinienem miec bo wczoraj
    cos placilem a na wykazie tego jeszcze nie ma)

    Najgorsze to jest to, ze nie moge sobie ustawic automatycznej splaty KK (mam
    Pekao MasterCard Credit - plaska elektroniczna)

    Pozdrawiam !
    JP

  • 7. Data: 2008-02-28 19:22:36
    Od: "zbig" <z...@p...onet.pl>

    > Najgorsze to jest to, ze nie moge sobie ustawic automatycznej splaty KK (mam
    > Pekao MasterCard Credit - plaska elektroniczna)

    co ciekawe, mam kredyt hipoteczny w tym banku i jeszcze za czasów BPH przysłali
    mi wydrukowany harmonogram z pieczątką, wg którego termin spłaty przypada na 3
    marca. a w systemie Pękało jest termin następnej raty: 1 marca i system wymaga,
    żeby w tym dniu były już środki na koncie! aż korci mnie wypróbować konsekwencje
    spłaty 3.marca, ale z drugiej strony odsetki to kilkadziesiąt złotych za te 2
    dni, więc chyba spłacę wcześniej.

    po drugie, mam inny kredyt hipoteczny w tym banku, ten z kolei nie jest związany
    z automatycznym pobieraniem spłaty raty. spłacam go przelewem z innego konta, a
    na pękało jest na codzień jakieś 20zł na opłaty. i w dniu należnej spłaty
    puściłem przelew z innego banku, ale nasz bank nie czekając długo, pobrał
    dodatkowo moje 20 zł jako "spłatę kredytu".

    co za syf, gdzie ja jestem :(