    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaka karta z jakiego banku zaplace w strefie EURo?
    Date: Mon, 21 Jan 2013 18:46:55 +0100

    W dniu 2013-01-20 18:13, Q pisze:

    > Yyyy.... ale kto napisal, ze kasuja za bezgotowkowe?...
    >
    > Chodzilo mi o to, ze pewnie i z ta karta "beda problemy z placeniem"
    > w sensie, ze bedzie tak samo akceptowalna jak getinowa.
    > Oczywiscie chcialbym sie mylic.

    No a mnie się uroiło, że te problemy to opłaty za transakcje
    bezgotówkowe bo 'byliśmy' przy opłatach za bankomaty ;)

    Ja tej karty użyłem raz aby ją wypróbować: chciałem X EUR we Włoszech,
    ale bankomat pomyślał... i oddał kartę. Nerwowo czekałem na kasę, ale
    nic nie wypluł. Spróbowałem niższą kwotę i wydał bez problemów i do dziś
    nie wiem o co maszynce chodziło bo środki były... ale na szczęście
    wszystko zostało dobrze rozliczone :)