  • Data: 2013-01-27 10:48:44
    Temat: Re: Jaka karta z jakiego banku zaplace w strefie EURo?
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 18:46:55 +0100, osa napisał(a):

    > Ja tej karty użyłem raz aby ją wypróbować: chciałem X EUR we Włoszech,
    > ale bankomat pomyślał... i oddał kartę. Nerwowo czekałem na kasę, ale
    > nic nie wypluł. Spróbowałem niższą kwotę i wydał bez problemów i do dziś
    > nie wiem o co maszynce chodziło bo środki były... ale na szczęście
    > wszystko zostało dobrze rozliczone :)

    Miałam identycznie z delfinkiem.
    Poprosiłam o 300EUR, bankomat powiedział że nie da.
    Spróbowałam 200 - zapytał w jakich nominałach wydać i wyplacił bez
    problemów.

    Dopiero po powrocie do domu skojarzyłam, że miałam ustawioną blokadę na
    jednorazowe wypłaty z bankomatu "nie więcej niż 1000 zł"... ;/

    --
    Imka