  • Data: 2013-01-20 23:32:33
    Temat: Re: Jaka karta z jakiego banku zaplace w strefie EURo?
    Od: "August" <a...@b...xxx.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:50fa5f4a$0$1215$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na wielu stacjach we Włoszech (np. przy autostradach) są oddzielne
    > dystrybutory z tańszym paliwem, gdzie lejesz sam i płacisz ichnią lokalną
    > kartą, oraz obok dystrybutory z droższym paliwem gdzie albo lejesz sam
    > albo obsługa, a płacisz "normalną" kartą (tylko więcej ;-)
    > Na mniejszych stacjach może być obsługa tylko na 1. zmianie i wtedy
    > zapłacisz normalną kartą, a wieczorem tylko w automacie lokalną
    > Różnica w cenie też jest...

    Zgadzam się,ale w rejonach gdzie takie rozroznienie nie dotarlo masz albo

    wieczor/niedziela/swięto - tryb samoobsługowy - tylko automat na karte
    lokalna PLUS (trzeba przyznać) zawsze automat na gotówkę

    dzień - ewentualnie wewnatrz pos na vise/mastercard.

    Sprawdzałem wiele stacji na Sardynii i w święto bez gotówki nic nie
    urodzisz.