  • Data: 2015-10-16 17:29:15
    Temat: Re: Jaka karta kredytowa w miejsce Raiffeisen WIZZ?
    Od: MrMrooz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 października 2015 13:41:52 UTC+2 użytkownik yossarian napisał:
    > Ja się przyłaczę do pytania. Czy w innych kartach MC z Raiffiego nie ma
    > ubezpieczeń z których się nie da zrezygnować? W tabeli opłat jest tak
    > napisane jakby się nie dało zrezygnować, ktoś to trenował?
    > yossarian
    Tego to chyba nawet najstarsi górale nie wiedzą :-). I jak zapytasz dwóch
    konsultantów z Raiffiego, to możesz mieć 3 odpowiedzi.
    Ja akurat mam kartę wizz, wydaną po 10 kwietnia 2015 - i za ubezpieczenie nie płacę.
    Więc powinno się dać to samo zrobić z innymi kartami - bo tekst jest taki sam. Miałem
    naliczone ubezpieczenie za pierwszy okres, złożyłem reklamację i dostałem zwrot oraz
    zostało to wyłączone. I już mam za sobą kilka wyciągów bez ubezpieczenia.
    Ale na forum fly4free ludzie piszą, że dalej czasami płacą, nawet Ci, którzy mieli
    kartę wydaną po 10 kwietnia 2015.

    Pozdrawiam
    Michał M

    Pozdrawiam