  • 1. Data: 2015-10-10 07:21:45
    Temat: Jaka karta kredytowa w miejsce Raiffeisen WIZZ?
    Od: a...@g...com

    Witajcie,
    w związku ze zmianami w toip chcę zamknąć tę kartę. W jej miejsce chciałbym jednak
    wyrobić sobie inną, która posiadałaby poniższe cechy:
    - operacje w walutach przeliczane kursem organizacji płatniczej bez dodatkowych
    przewalutowań i prowizji,
    - zwolnienie z opłat za obrót roczny około 20 tys,
    - brak obowiązkowych, płatnych ubezpieczeń.

    Nie interesuje mnie oprocentowanie, długość grace periodu, możliwość rozkładania na
    raty, itp.

    Czy jest coś na rynku godne zainteresowania?

    Pozdrawiam,
    A.

  • 2. Data: 2015-10-10 19:23:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...com> a...@g...co

    : Czy jest coś na rynku godne zainteresowania?

    Citi i EB. Patrz wątki sąsiednie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-10-11 08:02:25
    Od: a...@g...com

    On Saturday, October 10, 2015 at 7:23:25 PM UTC+2, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > <a...@g...com> a...@g...co
    >
    > : Czy jest coś na rynku godne zainteresowania?
    >
    > Citi i EB. Patrz wątki sąsiednie.

    W Citi jest prowizja 5,8% więc się nie kwalifikuje. W EB nie mogę nic znaleźć na
    temat przewalutowań i dodatkowych prowizji...

  • 4. Data: 2015-10-11 12:59:00
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2015-10-11 o 08:02, a...@g...com pisze:

    > W Citi jest prowizja 5,8% więc się nie kwalifikuje. W EB nie mogę nic znaleźć na
    temat przewalutowań i dodatkowych prowizji...

    Eurobank ma po zlodziejskim swoim kursie. Wszystko jest zazwyczaj w regulaminach
    kart.

  • 5. Data: 2015-10-11 18:12:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...com> c...@g...co

    > : Czy jest coś na rynku godne zainteresowania?

    > Citi i EB. Patrz wątki sąsiednie.

    : W Citi jest prowizja 5,8% więc się nie kwalifikuje.

    Te 4 stówy to ściema?

    : W EB nie mogę nic znaleźć na temat
    : przewalutowań i dodatkowych prowizji...

    Prowizją jest 5 dych.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-10-12 16:25:42
    Od: a...@g...com

    On Sunday, October 11, 2015 at 6:19:11 PM UTC+2, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    >
    > Te 4 stówy to ściema?
    >
    > : W EB nie mogę nic znaleźć na temat
    > : przewalutowań i dodatkowych prowizji...

    Nie wiem o jakich 400 piszesz. W każdym razie ani karta CITI ani EB nie spełnia
    warunku z mojego pierwszego postu - obie mają kiepski przelicznik walutowy. A więc
    szukam dalej - czy macie jakieś inne propozycje na jakie karty zwrócić uwagę?

    Pozdr.

  • 7. Data: 2015-10-12 17:59:54
    Od: " 666" <...@...6>

    Czy debetowe Eurocard/Mastercard też mają po złodziejskim kursie?
    Przykładowo przy płaceniu w funtach lub w euro?

    -----

  • 8. Data: 2015-10-12 20:26:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    W każdym razie ani karta CITI ani EB nie spełnia warunku z mojego pierwszego
    postu - obie mają kiepski przelicznik walutowy. A więc szukam dalej - czy
    macie jakieś inne propozycje na jakie karty zwrócić uwagę?

    -------------------
    Banki szukaja dodatkowych prychodow dokonujac przewalutowan na kartach, stad
    moze byc trudno wyszukac atrakcyjne kursy. Jezeli duzo kupujesz w EUR lub
    GBP to najtansza opcja jest zakup waluty w kantorach bankowych on-line i
    wyrobienie odpowiednich kart debetowych do rach walutowych.

  • 9. Data: 2015-10-12 20:43:02
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 12.10.2015 o 17:59, 666 pisze:
    > Czy debetowe Eurocard/Mastercard też mają po złodziejskim kursie?
    > Przykładowo przy płaceniu w funtach lub w euro?
    >

    > -----

    Nie do końca się zgodzę. Zależy to od karty np. VISA rozliczana jest po
    kursie organizacji bezpośrednio na PLN a do tego wypłata z bankomatu
    zagranicą to tylko 1% od transakcji i jest niezależna od kwoty wypłaty.

    Xenocide

  • 10. Data: 2015-10-12 20:48:16
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 12.10.2015 o 16:25, a...@g...com pisze:

> [...]
    szukam dalej - czy macie jakieś inne propozycje na jakie karty zwrócić uwagę?

    KK VISA w EB mają bardzo dobre przeliczniki tylko, że je popsuli, bo do
    tej pory był wymóg bodajże 35 transakcji na rok do zwolnienia z opłaty a
    teraz jest limit transakcji miesięczny 300/700 zł.

    Xenocide