  • Data: 2015-10-12 23:03:05
    Temat: Re: Jaka karta kredytowa w miejsce Raiffeisen WIZZ?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, October 12, 2015 at 8:48:17 PM UTC+2, xbartx wrote:
> [...]
    warunku z mojego pierwszego postu - obie mają kiepski przelicznik walutowy. A więc
    szukam dalej - czy macie jakieś inne propozycje na jakie karty zwrócić uwagę?

    > KK VISA w EB mają bardzo dobre przeliczniki tylko, że je popsuli, bo do
    > tej pory był wymóg bodajże 35 transakcji na rok do zwolnienia z opłaty a
    > teraz jest limit transakcji miesięczny 300/700 zł.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Miesięczny limit to nie problem. Ważne żeby przeliczniki były dobre, sporo kupuję na
    aliexpress, sporo jeżdżę do krajów EUR.
    Nie mogę znaleźć informacji po jakim kursie przeliczana jest Visa EB i czy są jakieś
    dodatkowe prowizje za przewalutowanie z USD lub EUR.