eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch? › Re: Jak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch?
  • Data: 2017-04-22 08:26:13
    Temat: Re: Jak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 17:44:38 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Mam kartę kredytową w mBanku i nie chcę płącić opłaty rocznej, a zrobić sztuczny
    ruch na karcie, zrobić gdzieś transakcję na jakąś kwotę i zwrócić środki na konto i
    spłacić zadłużenie w ramach grace period. Jakaś darmowy sposób lub z niską prowizją?

    Zalezy jaki masz tam ten limit i ile oplaty bo usługi takiej o jakiej myslisz nie
    znajdziesz.

    Jak ten poziom wydatków jest na poziomie 10-15kpln rocznie to mozesz mieszkanie
    oplacac kretynówka. Oplacasz na poczcie i limit sie zrobi.
    Ale to czy warto na poczte latac za te oplate to juz sam musisz zdecydowac.

    Ja sie staram duze zakupy przez kretynówke puszczac aby ten limit wypstrykac. I
    zazwyczaj sie udaje.