eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch? › Re: Jak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch?
  • Data: 2017-04-26 13:28:03
    Temat: Re: Jak zwolnić z opłat karty kredytowej przez sztuczny ruch?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 16:55:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał

    >Pewnie tez nie widzi. Aktualnie jakby musial za to doplacac to by se
    >kredytówki nie dał wcisnąc bo i po co? :)

    Kredytowka ma pewne zalety, szczegolnie za granica, wiec moze nawet
    bym zaplacil ... ale 70 zl/rok to za drogo :-)

    No i pozostaja klienci, ktorzy kredytu potrzebuja - dla nich to moze
    byc najtanszy.

    >Ja tam bym sie nie zdziwil jakby nie kredytowal przez miesiac tylko
    >rozliczal po miesiacu tym samym kredytując pieniedzmi sprzedawcy.
    >Nie wiem. moze tak nie robią ale bym sie nie zdziwil jakby tak
    >bylo...

    Tez bym sie nie zdziwil.
    Ale nie zdziwilbym bym sie tez, gdyby placili szybciej - wielu
    sprzedawcom moze bardzo na predkosci zalezec.
    Ale zapewne nie od razu placi, pare dni urwie, pieniadze przelane poki
    leza na koncie sprzedawcy to banku nie obciazaja - jak widac jakos to
    sie kreci na swiecie.

    Fakt, ze na swiecie odsetki mniejsze, a prowizje od sklepow byly
    wieksze.

    J.