  • 1. Data: 2002-12-05 20:07:50
    Temat: Jak zarobić by mało stracić
    Od: m...@p...onet.pl

    To proste możesz zarobić nawet 500 zeta musisz mieć tylko trochę kapitału na
    początek i już możesz zarabiać z inteligo najpierw wejdź na mój link będący na
    stronie www.marcib.republika.pl możesz zachęcić do tego banku nawet 10 osób po
    50 zł każda............

  • 2. Data: 2002-12-05 22:29:09
    Temat: Re: Jak zarobić by mało stracić
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > To proste możesz zarobić nawet 500

    Powiesic... qrde inna forme promocji by wprowadzilo Inteligo :-/

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-12-06 08:19:57
    Temat: Re: Jak zarobić by mało straci
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powiesic... qrde inna forme promocji by wprowadzilo Inteligo :-/

    niestety musza wykazac sie przed nowa dyrekcja - gwaltownym rozwojem i
    silnym przyrostem ilosci klientow pod sztandarem pkobp, a ponadto ci
    klienci - zazwyczaj nieswiadomi swojej roli !! - zazwyczaj zwracaja swoje 50
    zl . Osoby zakladajace konto za owe 50 zl - czesto zapominaja o nim, a to
    oznacza, ze na koncie jest kilka groszy odsetek i bank rozpoczyna naliczanie
    5 zl oplaty miesiecznie, troche ponad rok i maja juz klienta - ktory wisi
    im stówkę !
    potem juz tylko kilka pisemek - i forsa za promocje zwrocona :-)

  • 4. Data: 2002-12-07 21:18:04
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    | im stówkę !
    | potem juz tylko kilka pisemek - i forsa za promocje zwrocona :-)

    W przypadku gdy saldo klienta wynosi zero lub mn9iej opłaty nie sa
    naliczone,
    tak więc można mieć tylko -6 zł na koncie.